Mijn iphone 4s kan niet geactiveerd worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is mijn iphone 4s uit zichzelf gereset. Als ik deze probeer te activeren mislukt dit steeds en word voorgesteld om hem te verbinden met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4s kan niet geactiveerd worden
Gisteren is mijn iphone 4s uit zichzelf gereset. Als ik deze probeer te activeren mislukt dit steeds en word voorgesteld om hem te verbinden met itunes maar als ik dit doe zeggen ze dat mijn simkaart nog vergrendelt is. Het probleem is dat ik op mijn iphone niet de mogelijkheid krijg om deze te ontgrendelen.
Zou iemand me kunnen helpen? alvast bedankt Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In elke mobiele telefoon kan men de SIM-pincode uitzetten. Hoe men dat doet hangt af van het type mobiele telefoon. Meestal is dat in de telefooninstellingen.
|
|
||||
|
||||
Denk erom dat er een micro-sim in zit en je misschien een adaptor nodig hebt om hem in een andere telefoon te 'frommelen'...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone sim kan niet geactiveerd worden | iJohnnyboy | iPhone algemeen | 5 | 03-11-16 14:20 |
iPhone 3GS kan niet worden geactiveerd | 1sabelle | iPhone algemeen | 19 | 21-07-13 16:39 |
Mijn simkaart kan niet geactiveerd worden | Joonsz | iPhone algemeen | 12 | 16-07-13 16:48 |
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd | b.thomassen | iPhone algemeen | 4 | 16-01-13 16:35 |
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd | bananabom2 | Jailbreak | 4 | 20-12-09 23:28 |
|
|