oude afspraken verdwijnen uit agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 6. Mijn agenda gaat maar terug tot 29-09-2015 ( en deze datum verschuift steeds). Ik heb in Instellingen Synchroniseer Alles aanstaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oude afspraken verdwijnen uit agenda
Ik heb een iphone 6. Mijn agenda gaat maar terug tot 29-09-2015 ( en deze datum verschuift steeds). Ik heb in Instellingen Synchroniseer Alles aanstaan.
Wat kan ik doen om mijn oude afspraken weer in te kunnen zien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meer informatie zou prettig zijn...
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Het zou tof zijn om te weten met wat die agenda synchroniseert.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oude afspraken verdwijnen uit agenda
synchroniseert alleen met mijn ipad. Ik heb eigenlijk nog niets geprobeerd. Omdat ik overal lees dat het op te lossen is door in Instellingen Synchroniseer alles aan te zetten. dat heb ik reeds gedaan. Ook op mijn ipad is dat zo ingesteld en daar kan ik wel helemaal terug in mijn agenda.
Dus alleen probleem op telefoon. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik vermoed icloud. Waar kan ik dat checken?
|
|
|||
|
|||
Ik merk nu dat de afspraken uit verleden wel op iPad blijven staan, maar niet op tel.
Wie helpt? |
|
||||
|
||||
Ga op je phone(!) eens naar instellingen - icloud en zet "agenda" UIT.
Je krijgt de vraag of je ... wilt behouden => NEE Even wachten en dan een x resetten en de actie opnieuw doen en AAN zetten. Een paar minuten geduld dan moeten de afspraken goed staan. Wellicht is je icloud op je iphone brak, dit zou het moeten oplossen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f147/icloud...dows-10-a.html Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh sorry, dat is geen opzet geweest. waarschijnlijk zelf op kunnen lossen.
Maar wat vind jij van de oplossing die MCNO biedt? Deze staat boven jouw reactie. Ik vind het wat eng om te doen. Ik ben al wat op leeftijd en niet zo handig als iets fout loopt of weg is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je gedaan wat MCNO voorstelde? Want heb hier hetzelfde probleem als jou
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda : nieuwe afspraken verdwijnen na accepteren | flauwers | iPhone algemeen | 0 | 19-10-16 09:36 |
Agenda: Oude afspraken > 3 mnd weg | inkieping | iPhone algemeen | 15 | 17-02-14 09:37 |
Afspraken uit iphone agenda synchroniseren | Niiphone4 | iPhone algemeen | 8 | 25-06-13 22:16 |
Afspraken verdwijnen uit agenda | skaljee | iPhone algemeen | 3 | 20-02-12 20:39 |
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen | gjagils | iPhone algemeen | 0 | 06-07-11 19:11 |
|
|