//

Iphone herstellen zwart scherm zonder thuisknop

Iphone herstellen zwart scherm zonder thuisknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik zou graag een herstelling uitvoeren op mijn Iphone 5s het probleem is dat ik enkel nog een zwart scherm krijg. Ik ben dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-16, 18:22
PolVogels PolVogels is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 3
Exclamation Iphone herstellen zwart scherm zonder thuisknop

Beste

Ik zou graag een herstelling uitvoeren op mijn Iphone 5s het probleem is dat ik enkel nog een zwart scherm krijg. Ik ben dus online opzoek gegaan naar mogelijke oplossingen. Geforceerd stoppen gaat niet omdat de thuisknop stuk is. Blijkbaar was er ook een mogelijkheid om de Iphone via iTunes te herstellen. (de gsm wordt wel herkent door iTunes) Maar wanneer ik dit probeer krijg is de volgende "foutmelding"

(iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone 'iPhone van Pol', omdat deze met een toegangscode is beveiligd. Je moet je toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.)

Het probleem is dat ik mijn toegangscode niet kan ingeven.

Alvast bedankt

MVG Pol Vogels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-16, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer om het toestel in DFU mode te herstellen met iTunes. Maar tijdens de configuratie wordt er toch weer gevraagd om de home knop in te drukken. Het is altijd heel moeilijk om een defecte iPhone te herstellen met iTunes.
  #3  
Oud 25-11-16, 18:52
PolVogels PolVogels is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 3
Standaard

Ja DFU is niet mogelijk omdat de thuis knop niet werkt.
  #4  
Oud 25-11-16, 19:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het eens met ReiBoot. Ben niet zeker of dat nog werkt:

https://www.technobezz.com/enter-rec...button-iphone/
  #5  
Oud 25-11-16, 19:12
PolVogels PolVogels is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 3
Standaard

Ik krijg nu al beeld zo het kabeltje met het iTunes teken maar weet nu niet goed wat ik nu moet doen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2016 om 19:17 ----------

Het werkt !! Super bedankt
  #6  
Oud 25-11-16, 19:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tof! Succes verder.
  #7  
Oud 26-11-16, 08:29
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

bij gebrek aan verwijder knop maar alternative tekst.... Verkeerde reactie gegeven vandaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart onbekenD16 iPhone algemeen 4 17-01-16 11:13
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet boswachter85 Jailbreak 4 10-06-12 12:48
HELP! Herstellen levert foutcode 37 op! Scherm blijft zwart! cheb_mohamed iPhone algemeen 5 18-02-11 23:38
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.