HELP! Herstellen levert foutcode 37 op! Scherm blijft zwart! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zit ik net iTunes bij te werken om vervolgens 4.2 te installeren krijg ik de volgende melding: "de iphone kan niet worden hersteld. er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! Herstellen levert foutcode 37 op! Scherm blijft zwart!
Hallo,
Zit ik net iTunes bij te werken om vervolgens 4.2 te installeren krijg ik de volgende melding: "de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (37)". Enige optie is om herstellen te kiezen maar dat levert na een tijdje bovengenoemde melding. Kan iemand mij hiermee helpen? Het zal toch niet aan de nieuwe versie (10.1.2) van iTunes liggen? Wie kan me helpen? Ik zou het erg waarderen, kan nu niets met mijn iPhone. Alvast bedankt! Update: Na een paar pogingen krijg ik nu foutcode (-1) te zien! Laatst gewijzigd door cheb_mohamed; 06-02-11 om 13:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben je er al uit?
Heb hetzelfde met mijn ipad |
|
|||
|
|||
Nee, het probleem doetzich nog steeds voor. Graag hoor ik van je wat bij jou heeft gewerkt. Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg deze melding na 95% van de installatie en heb van alles geprobeerd.
Vanmorgen heb ik greenposi0n gedownload en m'n Idevice in DFU gezet en gejailbreakt. En nu doet hij het weer. Ik weet niet welk type toestel je hebt en of je een unlock nodig hebt? Niels |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn toestel inmiddels gebruiken (ben vergeten dat in mijn vorige bericht te plaatsen), maar kan geen update doen naar iOS4.2.1. Daar krijg ik nu verschillende error codes te zien op verschillende pc's als de installatie op ruim 70% zit. Itunes opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. Mn iphone is helemaal hersteld naar fabrieksinstellingen en kan de update nog steeds niet uitvoeren.
Ik ben niet afhankelijk van een unlock. |
|
||||
|
||||
Error 37 fix ik altijd door mijn firewall even uit te zetten. Probeer dat eens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm blijft zwart iphone4 | Hipoliet | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 18:32 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
gebeld worden, scherm blijft zwart | louisrr | iPhone algemeen | 14 | 10-02-09 19:22 |
soms blijft mijn scherm zwart ? | vespresso | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 12:32 |
|
|