Vreemde mail gekregen over gewonnen iphone 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een iphone 7 heb gewonnen. Maar ik vertrouw het niet, en heb dus ook niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde mail gekregen over gewonnen iphone 7
Hoi allemaal, ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een iphone 7 heb gewonnen. Maar ik vertrouw het niet, en heb dus ook niet op de blauwe link gedrukt.
Het is van ene Abdirahman Arce, en het eindigt met, Al bestaat (112) laureaten ! Met vriendelijke groet, Apple Hebben er meer zoiets gekregen, en wat moet ik hiermee doen. Groetjes Brigitte |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ach als ik alle prijzen zou krijgen dienik ondertussen gewonnen heb dan woon ik nu in een pakhuis.
Ed |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen je vraag om e v e n t u e e l te gaan klikken, doet mij al vrezen voor het ergste! Tip: gebruik meerdere mail adressen, b.v. een (A) voor "troep" m.o.m. publiek adres, een (B) voor serieuze zaken (non-publiek; bank, itunes store, etc) en een (C) voor overige webwinkels. Vraagt je mail A voor het ww van iets uit B dan weet je zeker dat het niet klopt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Vreemde email gekregen omtrent iTunes account | Grasspriet52 | iTunes | 3 | 27-11-13 00:09 |
vreemde mail | p@r | iPhone algemeen | 7 | 20-07-10 08:48 |
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl | Robert171 | iPhone algemeen | 4 | 14-03-10 18:03 |
Rare email: iPhone gewonnen??? | ladenhollander | iPhone algemeen | 9 | 08-03-09 19:00 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|