Berichtencentrum iOS10 niet volledig, vallen weg na 25-30 meldingen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik iOS10 op mijn iPhone heb staan, zijn de berichten in het berichtencentrum niet meer volledig. Ik zie maximaal zo'n 25-30 berichten en daaronder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtencentrum iOS10 niet volledig, vallen weg na 25-30 meldingen?
Sinds ik iOS10 op mijn iPhone heb staan, zijn de berichten in het berichtencentrum niet meer volledig. Ik zie maximaal zo'n 25-30 berichten en daaronder is een volledig lege en transparante ruimte. het lijkt alsof alle meldingen die eronder zouden moeten staan niet zichtbaar zijn, maar wel te scrollen zijn.
Hebben jullie hier ook last van? Hoeveel berichten kunnen er maximaal worden weergegeven? Is dit ergens in te stellen? Ik draai nu iOS10.2, ook hier is het niet opgelost. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dag,
Ik heb er ook last van, bij mij gebeurt het meestal naar meerdere berichten. |
|
|||
|
|||
Ook na een volledige reset naar fabrieksinstellingen en terugplaatsen van een volledige backup (ivm batterijwissel Apple) heb ik er nog steeds last van....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Badge-appsymbool werkt niet, meldingen in berichtencentrum en op toegangsscherm wel | georgeodijk | iPhone algemeen | 0 | 11-04-13 12:51 |
Verjaardagen agenda gaan niet weg in berichtencentrum | tadeus | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 00:33 |
Geen meldingen meer in lockscreen en berichtencentrum | uitsmijter | iPad algemeen | 0 | 08-06-12 14:22 |
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! | Terrarabo | iTunes | 2 | 21-11-10 19:08 |
|
|