//

Na het plaatsen van een nieuw scherm doet het mijn iPhone 6s vreemd

Na het plaatsen van een nieuw scherm doet het mijn iPhone 6s vreemd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb al een enkele keren een scherm laten herstellen en niet altijd was ik tevreden van het resultaat. Vooral de garantievoorwaarden worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-16, 13:54
WHE WHE is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 2
Standaard Na het plaatsen van een nieuw scherm doet het mijn iPhone 6s vreemd

Hallo iedereen,

Ik heb al een enkele keren een scherm laten herstellen en niet altijd was ik tevreden van het resultaat. Vooral de garantievoorwaarden worden niet nageleefd door sommige herstellers.

Daarom ben ik zelf aan de slag gegaan. Ik heb het gebarsten scherm van mijn iPhone 6s vervangen door een kwalitatief voorgemonteerd scherm (200 €).

Alles is prima gegaan maar nu zit ik met volgende probleem:
Met momenten maakt het scherm zelf plots een selectie of wil het niet reageren op de aanraking. Sommigen noemen dit een "ghost touch" ?

Is dit op te lossen met software of ligt dit gewoon aan het aangekochte scherm?

Dank je wel alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-16, 13:58
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Zelfs bij de duurdere schermen kunnen schermen tussen zitten met een fabrieks fout. Zet de oude eens weer erop en kijk of het beter is, dan weet je zeker of het aan het scherm of aan je toestel ligt. Niet de beste oplossing, bij Apple kost het vervangen van een 6S scherm €135,- heb dit vorige maand nog laten doen.

Laatst gewijzigd door faire4u; 25-12-16 om 18:37.
  #3  
Oud 25-12-16, 15:17
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik denk eerder dat je de connectors er niet goed opgezet hebt ?
altijd eerst aan de zijkant erop drukken NOOIT eerst op het midden de connector er opdrukken hierdoor kun je een connector krom drukken en krijg je dat soort fouten

en ook altijd je batterij los maken voordat je scherm los maakt en er terug op plaatst
  #4  
Oud 26-12-16, 10:08
WHE WHE is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 2
Standaard

Hey,

Alvast bedankt voor de tips. Ik heb de vraag gesteld aan de leverancier om, onder garantie, een ander scherm te krijgen.

Als dat niets oplevert doe ik de iPhone nog eens open en controleer de connectoren. (Ik heb geen kracht moeten zetten dus ik verwacht geen problemen)

Ik heb idd ook eerst de batterij afgekoppeld.

Herstellen bij Apple voor 135 €?
Dan heb jij vermoedelijk een service contract.
  #5  
Oud 26-12-16, 10:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WHE Bekijk bericht
Dan heb jij vermoedelijk een service contract.
Voor een scherm reparatie bij Apple heeft men geen "service contract" nodig:

https://support.apple.com/nl-nl/ipho...ervice/pricing
  #6  
Oud 26-12-16, 13:18
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

de connectors er altijd vanaf de zijkant erop drukken midden erop kan veel problemen geven
Reageren

Labels
iphone 6s, touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na het vervangen van mijn batterij doet Iphone 5s het niet meer? 0Dennis iPhone algemeen 7 15-02-15 23:31
Deel van het iphone scherm doet het niet?! jessemesse iPhone algemeen 3 05-12-12 16:10
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 22:27
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.