Streepje in de camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 3 weken een iPhone 7 128gb in het jet black en vandaag is mij opgevallen dat er een klein rood streepje in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Streepje in de camera
Ik heb sinds 3 weken een iPhone 7 128gb in het jet black en vandaag is mij opgevallen dat er een klein rood streepje in de camera zit
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken na de Apple store gaan of na de winkel terug gaan in dit geval Coolblue Want ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat ze mijn telefoon gaan open halen want daar was mijn vorige 6s ook niet beter van geworden En heeft iemand dat probleem ook wel eens gehad Met vriendelijke groet Don |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn advies is dat je het 1ste jaar altijd beter bij Apple zelf kan aankloppen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streepje in telefoonnummers verplaatst | 2mi3 | iPhone algemeen | 4 | 02-09-15 17:22 |
Standaard a met een streepje | alex341 | iPad algemeen | 8 | 15-11-11 13:06 |
indicatie signaalsterkte altijd 1 streepje | bmonninkhof | iPhone algemeen | 5 | 27-05-11 22:33 |
iPhone: iPhone 4 geeft 1 streepje bereik - Zonder Unlock! | turbodiesel13 | Jailbreak | 12 | 15-04-11 15:12 |
Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi) | okkie100 | KPN | 2 | 30-08-10 13:30 |
|
|