iPhone 6 plus wifi werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, voor een klant met een Wi-Fi probleem die ook softwarematig al alles heeft geprobeerd heb ik dus een nieuwe Wi-Fi antenne geplaatst. Echter blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 plus Wi-Fi werkt niet meer.
Beste,
voor een klant met een Wi-Fi probleem die ook softwarematig al alles heeft geprobeerd heb ik dus een nieuwe Wi-Fi antenne geplaatst. Echter blijft de Wi-Fi optie grijs... - Nieuwe antenne - Herstel netwerk - Herstel alle instellingen - Reservekopie - Nieuwe iPhone in itunes Niks werkt... Wat zou het nog kunnen zijn? Ben ten einde raad... Enige wat ik nog zou kunnen denken is een defect aan het moederbord door de val maar dan zouden er nog dingen niet werken naar mijn inziens... Laatst gewijzigd door angelo123; 08-01-17 om 22:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Als een autoradio niet werkt ga je dan ook eerst de antenne vervangen? Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-01-17 om 21:17. Reden: taelfauten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo zelfs een nieuwe iPhone ( zie laatste van het rijtje ) en niks werkt, dan zou ik die nieuwe iPhone retour sturen. Maar even zonder gekheid, zoals hierboven al is aangegeven zou ik de Wi-Fi chip reflowen en niet zoals velen doen de hele moederbord in de oven leggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar kan ik die reflow laten doen in België? Mvg ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2017 om 21:59 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
uppppppppppppppppp
|
|
|||
|
|||
Wat is een reflow en hoe doe je dat?
|
|
|||
|
|||
Met een "reflow" worden de soldeerpunten van de radiochip opnieuw (even) vloeibaar gemaakt. En dat doet men niet met de soldeerbout van de buurman die ooit nog loodgieterswerk heeft gedaan.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Captive Wi-Fi werkt niet meer op iPhone na update 8.4.1 | xahmol | iPhone algemeen | 8 | 28-08-15 13:59 |
Iphone 4s na laatste update werkt Wi-Fi niet meer | omarl | iPhone algemeen | 1 | 31-05-12 14:27 |
Wi-Fi werkt alleen voor de iPhone niet meer | Red-Hat | Wi-Fi | 13 | 27-09-09 22:21 |
iphone 2g pwnage tool unlock, Wi-Fi werkt niet meer | technics | Unlock [archief] | 0 | 13-08-08 14:07 |
Wi-Fi werkt niet meer met iPhone | Meyotch | Wi-Fi | 17 | 15-01-08 00:20 |
|
|