Hoe oud is mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af hoe oud mijn iphone nou eigenlijk is. Is dit te zien aan het serienummer? - Richard...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe oud is mijn iPhone
Hallo,
Ik vroeg mij af hoe oud mijn iphone nou eigenlijk is. Is dit te zien aan het serienummer? - Richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Waarom kijk je niet op de aankoopbon?
|
|
|||
|
|||
datum van aankoop is dat..
ga naar settings/general/about en kijk dan bij serial number. bij mij staat 84030Gxxxxx de derde cijfer staat voor het jaar de vierde en vijfde staan voor de week mijn iphone is geproduceerd in week 30-2010 |
|
||||
|
||||
hoi ik heb dat ge probeert maar het lukt mij niet mijn serinr is
ik vraag dat om dat ik hem 2 de hands heb gekocht en de verkoper vertelde mij dat hij pas 3 maanden oud was hij had hem nieuw verkregen van de verzekering en nu zou ik graag willen weten of dat waar is wie kan mij helpen gr anske12345 Laatst gewijzigd door anske12345; 28-01-13 om 12:22. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Model: - iPhone 4 (16 GB Black) Codename: - N90 Build Country: - We don't know where this unit was built. Build Year: - This unit was built in 2012. Build Week - Your device was built in week 6 of that year (February). Production Nr.: - This unit was number 1186 to be built that week.
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 28-01-13 om 12:35. |
|
||||
|
||||
Kijk op deze website: Klantenservice: Serienummers
Vul het nummer in, dan rolt dit er uit: Model introduced: 2010 Serial number: Production year: 2012 Production week: 06 (February) Production number: 10978 (within this week) Name: iPhone 4 (GSM - UMTS) ModelCode: iphone_4 Model Number: MC318 Group1: iPhone Group2: Generation: 4 Machine Model: iPhone3,1 CPU speed: 1.0GHz Family name: A1332 Screen size: 3.5 inch Screen resolution: 940x640 pixels Colour: Black Capacity: 16GB Factory: QR (Possibly refurbished) Laatst gewijzigd door remundo7000; 28-01-13 om 09:34. |
|
||||
|
||||
hoe oud is min iphone
nou heel hartellijk bedankt voor deze snelle reactie
daar ben ik heel blij mee groetjes anske12345 |
|
|||
|
|||
Ik zou je serienummer verwijderen uit je bericht en aan de anderen vragen dit ook te doen. Voor de veiligheid. ;-)
|
|
||||
|
||||
okee bedankt ik heb het al gedaan maar ik heb hem eerlijk gekocht
bij hele nette mensen maar je weet nooit wat ze met mijn serie nr doen gr en bedankt anske 123 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2013 om 12:24 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan hem wel bij nette mensen gekocht hebben, maar op het internet zitten er wel een speciaal soort mensen. ;-)
|
|
||||
|
||||
ja dat klopt je wil niet weten wat je daar tegen komt gr anske
|
|
|||
|
|||
hoe oud is mijn iphone
Citaat:
mvg vissers |
|
|||
|
|||
Ik kan aan de hand van je imeinummer de eerste activatie datum achterhalen.
PM naar mij en ik stuur je het complete verhaal via pm terug. |
|
|||
|
|||
iphone controle ouderdom
bedankt senna maar ik heb deze nog niet ik wil een 2e handse en wil graag weten hoe je dat dan kan zien
mvg vissers |
|
|||
|
|||
Ik doe een imeicheck bij Apple en daar kan ik ook zien wanneer hij voor het eerst geactiveerd is.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle replay
is daar een programma voor zo ja waar te vinden |
|
||||
|
||||
Hoe kan ik voor mijn iPhone 7 zien hoe oud die is? weet iemand dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? | SWlover | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 12:22 |
Hoe oud is iedereen op iPhoneclub.nl | ilya | Stel jezelf voor | 446 | 21-09-12 12:35 |
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) | tanja1966 | iPhone algemeen | 1 | 21-02-12 17:22 |
iPhone: Kan ik mijn nieuwe 4S-toestel al in gebruik nemen op oud Abo? | hatreur | Jailbreak | 1 | 13-02-12 15:02 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|