Hoe stuur ik iedereen een bericht via sms zonder dat ze gegevens van elkaar zien?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hoe kan ik op de snelste manier een bericht, naar bijna iedereen uit mijn contactenlijst sturen? Zonder dat iedereen gegevens ziet van elkaar. Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe stuur ik iedereen een bericht via sms zonder dat ze gegevens van elkaar zien??
Hoi
Hoe kan ik op de snelste manier een bericht, naar bijna iedereen uit mijn contactenlijst sturen? Zonder dat iedereen gegevens ziet van elkaar. Dus de ontvangers moeten niet zien dat meerdere mensen hetzelfde bericht krijgen? Of via sms of via whatsapp? Mvg Lies |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via email naar 1 persoon
Alle anderen onder bcc ( blinde copy) Of via berichten zie hiervoor ; https://www.youtube.com/watch?v=SDnc0AvY9_Q |
|
|||
|
|||
Hoi
Maar waar kan ik in mijn iPhone groepen uitzetten bij berichten? Gr lies |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ooit op zoek geweest naar een app die makkelijk sms berichten kan versturen naar groepen en toen uit gekomen bij Groep SMS.
Deze kan je adresboek gebruiken om sms te sturen naar een ingestelde groep mensen. De lite (gratis) versie kan geloof ik maar een groep aan.
|
|||
|
|||
Gewoon via een 'broadcast message' in whatsapp (sorry geen idee van de nederlandse vertaling). Rechts bovenin in je chat lijst.
Dan stuur je de geselecteerde contacten elk, privé, een bericht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn🙎 en ik zijn van iPhone gewisseld en nu zien we alles van elkaar | PeterMu | iPhone algemeen | 1 | 08-04-16 10:20 |
apple tv en Iphone zien elkaar niet | Fam14 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-06-12 13:37 |
gegevens inzien op computer zonder telefoon | vera87 | iPhone algemeen | 1 | 12-12-09 22:42 |
|
|