iPhone 7 verkopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Door een aantrekkelijke deal van Vodafone heb ik een iPhone 7 128gb over. Deze wil ik op marktplaats verkopen. Echter wordt mij steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 verkopen
Beste lezers,
Door een aantrekkelijke deal van Vodafone heb ik een iPhone 7 128gb over. Deze wil ik op marktplaats verkopen. Echter wordt mij steeds gevraagd om de twee staps authenticatie uit te zetten en hier een screenshot van te sturen. In de Vodafone winkel werd mij alleen gezegd de iPhone te back uppen en via Instellingen uit te loggen van mijn Apple id. Vervolgens de iPhone in te stellen als nieuwe iPhone. Dit heb ik met mijn iPhone 5 en 5SE ook gedaan en nooit problemen mee gehad. Ik vertrouw het niet helemaal. Weten jullie wat hier aan de hand is? Alvast bedankt voor de moeite. Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als jij een nette iPhone 7 aan iemand verkoopt zorg je ervoor dat je de factuur/leverbon erbij doet, mensen het ding aan hun laptop kunnen testen en helpt hun bij eventuele overgangsproblemen zoals wel voorkomt bij itunes.
Verder zou ik ook mijn twijwels hebben bij zulke vragen Zelf een iphone 7 in de buurt gekocht, aan de keukentafel getest en bonnetjes e.d. meegekregen. Icloud gaf aan dat ik 60 dagen moest wachten omdat het ding nog op een ander geregistreerd stond. Een telefoontje naar Apple support (binnen 3 maanden na aankoop) hielp en de registratie werd aangepast. Een eerlijke koper die bij een oprechte verkoper koopt zal geen probleem moeten geven. Vraag gepast en contant geld, geen appjes die z.g. aantonen dat er geld is overgemaakt. Controleer het geld op echtheid of geef de telefoon pas af als het geld écht op jouw rekening staat, en geef van te voren aan de koper aan dat je dit gaat doen ... -- Ik zoek trouwens voor een kennis nog een iphone 7, mits ook weer in de buurt (Veluwe Zuid-Oost) |
|
|||
|
|||
Ik vond het ook al vreemd. Ik woon in Groningen, niet echt om de hoek.
|
|
|||
|
|||
wat bedoel je eigenlijk met " Icloud gaf aan dat ik 60 dagen moest wachten omdat het ding nog op een ander geregistreerd stond"
Ik heb dus ook 2de hands een iPhone 7 gekocht, en heb de bon er ook gewoon bij gekregen, maar ik snap niet helemaal wat jij bedoeld met registreren? Ik heb gewoon hem opnieuw ingesteld met mijn eigen ID en wachtwoord, en alles werd gewoon terug gezet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204074 |
|
|||
|
|||
doe ik dank je wel voor de reactie,
|
|
|||
|
|||
Marktplaats heeft de gebruiker die dit deed geblokkeerd om fraude.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan Ben nog een iPhone 4 verkopen? | aapje123 | iPhone algemeen | 1 | 12-09-13 23:12 |
iPhone 4 verkopen | tombalfoort | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-09-12 21:24 |
iPhone 3G verkopen of..? | simonn | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:21 |
iPhone 3GS verkopen wat nu? | Phreaky- | Koopinformatie Nederland | 0 | 18-07-10 21:33 |
iPhone verkopen, How To? | Werner85 | Koopinformatie Nederland | 13 | 13-09-09 15:45 |
|
|