iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 3G 16GB Wit hier uit week 41 en NOG geen enkel probleem...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 3G 16GB Wit hier uit week 41 en NOG geen enkel probleem
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zijn er hier mensen die hun iPhone gerapereerd/omgeruild kregen door Dynafix?
Hoelang heeft dat bij jullie in totaal geduurd? Order - Volledig ingevoerd 25-11-2008 15:11:08 Order - Bevestigd 25-11-2008 15:11:18 Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 27-11-2008 11:21:26 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 28-11-2008 3:43:42 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-11-2008 3:43:43 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 28-11-2008 9:13:39 Reparatie repair center - In behandeling 1-12-2008 8:54:54 Reparatie repair center - Product omgeruild 1-12-2008 9:09:43
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 14:10. Reden: Opschonen. |
|
||||
|
||||
Het lijkt snel te gaan. Mooi zo.
Citaat:
-mobiele aanbiedingen -adsl-aanbiendingen Dat zal hij waarschijnlijk bedoelen. Laatst gewijzigd door Bomans; 01-12-08 om 14:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moet toch 270 euro betalen.......maar niet aan Dynafix, maar aan mijn werk! Ik heb afgelopen woensdag naar Dynafix gebeld met de fax van ons werk. Ik heb blijkbaar de hoorn er niet goed opgelegd. Hij heeft 10 uur lang gebeld. 45 cent per minuut. Dus 270 euro. Shit zooi!! Order - Volledig ingevoerd 25-11-2008 15:11:08 Order - Bevestigd 25-11-2008 15:11:18 Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 27-11-2008 11:21:26 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 28-11-2008 3:43:42 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-11-2008 3:43:43 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 28-11-2008 9:13:39 Reparatie repair center - In behandeling 1-12-2008 8:54:54 Reparatie repair center - Product omgeruild 1-12-2008 9:09:43 Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 1-12-2008 15:46:23 Logistiek - Product klaar voor retourzending 1-12-2008 16:24:45 Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 14:10. Reden: Opschonen. |
|
||||
|
||||
Waaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!?????
Dat is wel een tegenvaller! Dan toch nog een dure reparatie ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
En nu dit....... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik lees hier veel problemen over haarscheurtjes en krijg er verdorie schrik van.
Ik hoop dat ik nooit echt stukken ga hebben. Probleem is dat ik mijn iphone heb gekocht bij optimus in Portugal. Wat moet ik doen om deze te laten repareren moest ik ook scheurtjes krijgen? Ik vrees dat mobistar België hem niet zal terug nemen. Vroeger met mijn ipod uit andorra stuurde ik ze gewoon op via apple, en een week later had ik een nieuwe. Zou dit ook werken met de iphone? Of ben ik gezien als er kosten zouden opduiken? |
|
||||
|
||||
Je kunt je iPhone alleen inleveren bij Optimus.
|
|
|||
|
|||
dus dat wil zeggen, opsturen naar hen, en dan wss een nieuwe krijgen, met firmware 2.2 en opnieuw gezien qua baseband, nou hopen dat ik nooit problemen krijg dan
|
|
|||
|
|||
Ik wil het probleem zeker niet minimaliseren en ik vind het echt spijtig van degene die haarscheurtjes heeft.
Maar voor al degene die twijfelen. Er zijn voldoende mensen (de meerderheid dus) die geen haarscheurtjes hebben. De oorzaak van de haarscheurtjes is nooit echt duidelijk geworden. Eerst bleek het dat je een probleemgeval kon herkennen aan de productieweek, nadien aan de fabriekscode. Maar achteraf als je al de forums napluist (inclusief de Engelstalige,...) dan kan je er geen duidelijk patroon in herkennen. Vast staat dat de meerderheid geen problemen ondervinden. Je kan dit ook al merken aan de poll die vastgekleefd zit aan dit draadje. Ik heb 3 iPhones waarvan de eerste in mijn bezit is met de lanceringsdatum (nachtopening) in België. Ik gebruik geen hoesje of eender welke bescherms-gedoe en steek steeds de iPhone in mijn broekzak. Tot op heden niets aan te merken...en geloof me hij wordt meerdere keren in de week tegen het licht gehouden op zoek naar....Gelukkig niets te vinden. |
|
||||
|
||||
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe iPhone 3G wit opgehaald bij Mobistar Turnhout. Geen haarscheuren tot nu toe. Idd het 5K8 serienummer, maar deze is wel van week 46. Tevens zat er een doorzichtig " simkaartje " in de simtray. Dit was niet bij mijn eerste iPhone 3G.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn witte 3G ook een scheurtje ontdekt, op dezelfde plek als de foto van batumulia...
|
|
||||
|
||||
Dan heb je al een probleem. Ze doen erg moeilijk over scheuren.
|
|
||||
|
||||
Heb geen haarscheuren, maar wel een grote kras op mijn Apple logo! Ik spinde hem over het bureau heen
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij maar een klein ienieminie krasje op de appel, voor de rest is de gehele iPhone nog zo goed als nieuw (Behandel hem ook echt als een lichaamsonderdeel haha.. bang dat ie stuk gaat).
|
||||
|
||||
Citaat:
Maarja, het is geen ramp. Op de plastic achterkant komen geen eens krassen, alleen op het Apple logo. |
|
|||
|
|||
We zijn nu inmiddels 6 weken later en heb de iphone nog niet terug, nu heb ik een rekening gekregen of ik even 176.20 wil betalen, het zou volgens de reparatie service niet onder de garantie vallen. Ik zou hem volgens hun hebben laten vallen en hem niet juist gebruiken, ik heb gevraagd waar ze dat op gebasseerd hebben, geen antwoord. Nu heb ik een klacht bij t-mobile neergelegd ben benieuwd of er reactie komt. (die hebben me notabene tot 2x aan toe door de telefoon gezegd dat het wel onder de garantie zou vallen).
Word vervolgd... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb duidelijk wel krassen op de achterkant evenals het doffer worden van de achterkant door hem alleen maar uit het hoesje te halen... Ik wil mijn iPhone opsturen om de haarscheur te laten verhelpen wat kan ik het beste doen? Ik heb hem al eens naar ProAssist gestuurd maar die hebben er niks aan gedaan. Ben ook al bij de T-Mobile winkel langsgeweest en die zeiden dat ik hem moest opsturen naar ProAssist (zelfs nadat ik ze had uitgelegd dat ProAssist er niks aan had gedaan.) Wat kan ik het beste doen? |
Labels |
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? | moosterhof | iPhone algemeen | 1 | 18-10-09 21:35 |
|
|