geen automatische verbinding bekend Wi-Fi netwerk na standby / lock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb thuis een Wi-Fi netwerk (via Sitecom WL341 300N router). Werkt allemaal perfect naar behoren. Ook mij witte iphone 4 32 GB (firmware 4.3.4) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen automatische verbinding bekend Wi-Fi netwerk na standby / lock
Ik heb thuis een Wi-Fi netwerk (via Sitecom WL341 300N router). Werkt allemaal perfect naar behoren. Ook mij witte iphone 4 32 GB (firmware 4.3.4) kan verbinding maken met dat Wi-Fi netwerk.
Maar...elke keer als het automatische slot in werking treedt (normaliter na 1 minuut) of ik op de standby knop druk, en de iphone later weer 'opstart' (bijv. na 10 minuten), maakt hij alleen verbinding met 3G en niet met mijn bekende Wi-Fi netwerk. Ik moet dat dus elke keer opnieuw via 'settings etc' instellen. Overigens maakt de instelling bij "Vraag om verbinding" niet uit. Of ik die nu uit- of ingeschakeld heb. Ligt het probleem nu bij de router of bij de iphone, en weet iemand hoe dit op te lossen is? BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem, is dit bij jou inmiddels opgelost?
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook (met 5.0.1) Als m'n iphone gelockt is 'verliest' hij verbinding met Wi-Fi en schakelt automatisch over op 3g. Zodra ik weer 'inlog' schakelt hij automatisch weer over op Wi-Fi na enkele seconden.
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij dat altijd al... (iphone 2G)
Hij doet het om stroom te besparen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Automatische lock | Duprezz | iPhone algemeen | 10 | 26-08-10 09:29 |
Geen automatische verbinding (Telenet) | LUTSROG | Wi-Fi | 1 | 04-03-10 19:26 |
geen automatische verbinding meer | slodo | Wi-Fi | 5 | 06-05-08 15:49 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|