//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kortom, De mute knop zit erop maar kun je maar beter niet gebruiken, Leuk zo'n oplaad dock mar die kun je beter ook niet gebruiken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 22-01-09, 22:29
timbressers timbressers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

Kortom,

De mute knop zit erop maar kun je maar beter niet gebruiken,
Leuk zo'n oplaad dock mar die kun je beter ook niet gebruiken,
Het heet iphone maar als je de ipod ervan gebruikt met koptelefoon is ook niet goed.

Sorry maar vind je dit zelf niet een beetje vreemd klinken?
(niks tegen jou manier van ermee omgaan hoor maar vind het gewoon bizar dat dit moet)

Iemand nog tips voor mijn situatie uit bovenstaande post om er vaart achter te zette en een nieuwe te krijgen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 22-01-09, 22:30
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timbressers Bekijk bericht
Kortom,

De mute knop zit erop maar kun je maar beter niet gebruiken,
Leuk zo'n oplaad dock mar die kun je beter ook niet gebruiken,
Het heet iphone maar als je de ipod ervan gebruikt met koptelefoon is ook niet goed.

Sorry maar vind je dit zelf niet een beetje vreemd klinken?
(niks tegen jou manier van ermee omgaan hoor maar vind het gewoon bizar dat dit moet)

Iemand nog tips voor mijn situatie uit bovenstaande post om er vaart achter te zette en een nieuwe te krijgen?
Het komt er misschien wel op neer ja. Het is triest, maar zo blijft hij wel goed (hoop ik iig). Dat minder opladen is niet erg, heb je iig geen last van. De mute knop alleen gebruiken als je hem echt nodig hebt is ook niet erg. Koptelefoon minder gebruiken is wel minder leuk.

Maar ik kan misschien voor 100 euro een 60GB iPod Video kunnen kopen via me werk
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #343  
Oud 23-01-09, 08:45
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

nou die mute knop gebruik ik anders de hele dag door en heb er geen last van.. heb alleen een lightleak
  #344  
Oud 23-01-09, 15:11
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

ik gebruik mijn muteknop meerdere keer op een dag, ik laad hem bijna elke dag op + een paar keer tussendoor syncen
ik heb nog geen last gehad van haarscheurtjes! ik heb wel een hele lichte lightleak aan de linkerkant denk ik
  #345  
Oud 24-01-09, 17:44
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb tot nu toe nog geen enkele haarscheur. Alleen ik heb wel een klein puntje in de lak. Midden op de achterkant. Ik hoop niet dat dit een scheur word......
  #346  
Oud 25-01-09, 17:28
drease drease is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 68
Standaard

Ik heb een van week 42 , en heb er nog geen in mn witte iPhone, maar heb em wel nog maar 4 dagen =D
  #347  
Oud 25-01-09, 17:53
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De mijne is uit week 41 en nog steeds geen haarscheuren
  #348  
Oud 25-01-09, 21:16
Saritamadonna Saritamadonna is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard ben benieuwd..

Ik heb ook een haarscheurtje bovenop, resultaat een enorme scheur achterop! Vorige week maandag naar T-Mobile gebracht met een artikel en foto die op internet stonden. Ben benieuwd wat ze ervan gaan zeggen.
Als ze hem teruggeven zonder te maken ga ik zeker een klacht indienen. Ze kunnen niet meer om het probleem heen lijkt me. Het internet staat vol van de klachten. Mijn witte Iphone is nog geen anderhalve maand oud!
Maar als ik dit forum lees weet ik het ook niet.........
  #349  
Oud 26-01-09, 15:02
timbressers timbressers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

Zij denken daar kennelijk anders over...
  #350  
Oud 27-01-09, 09:43
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Wat een gedoe nog steeds rondom haarscheurtjes zeg..
Ik moet zeggen, volgens mij hebben de nieuwere modellen er echt geen last van. Om dit te testen, mensen die nu nog last hebben van haarscheurtjes, graag even de eerste 5 cijfers van het serienummer posten. Ik ben erg benieuwd. Voorheen was het fabriek 888 (eerste 3 cijfers) en week 27 t/m 30 (4e en 5e cijfer).

In Rotterdam kun je naar de lijnbaan. Die zijn mij nog lang niet vergeten. Ik heb doorgedramd tot ik een nieuw toestel kreeg van de manager. Let op dat dit makkelijker gaat als je de originele verpakking nog hebt! Ik had deze niet meer, maar na een mail van ConsuWijzer te hebben ontvangen en hun heb voorgelegd, twijfelden ze niet meer en vervingen ter plekke mijn toestel.

Het heeft mij even geduurd, maar heb nu al 2 maanden een nieuw toestel, met, jawel, een lichtlek en resonerende behuizing. De telefoon is dus alweer bij T-Mobile ingeleverd

Oja, krassen / haarscheurtjes of barsten:
Bij Solid Vision vindt men het moeilijk om een haarscheurtje te onderscheiden van een kras. Daarnaast is een haarscheurtje wat is doorgescheurd tot een barst volgens hen geen garantie meer.
Let dus goed op de plaatsen waar alleen haarscheurtjes zitten, en geen barsten / krassen. Op deze gedeelten kunnen ze het het beste zien. Probeer desnoods de manager van een winkel te overtuigen, deze zijn volgens mij aardig op de hoogte over hoe de haarscheurtjes er uit zien en zijn in staat om een toestel om te wisselen.

Kopen via internet of andere winkel: Gewoon naar T-Mobile shop. T-Mobile heeft alle iPhone garantiezaken op zich genomen. Als je via BelCompany een iPhone hebt gekocht, en daar inlevert, sturen zij het ook eerst naar T-Mobile die de rest verzorgt. Gewoon naar de T-Mobile shop gaan als je het toestel legaal en in Nederland hebt gekocht (dus met een iPhone abbo!).

Laatst gewijzigd door Ironis; 27-01-09 om 09:46.
  #351  
Oud 27-01-09, 10:12
isomis isomis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 35
Standaard

waar hebben we het over jongens?

Ook al laat je de telefoon 1 keer vallen, zulke testen dienen ze uit te voeren. Een degelijk product kan er tegen.

Het is een gebruiksvoorwerp en niet een product dat je in een vitrinekast moet zetten. Kortom, Apple had de behuizing gewoon grondig moeten testen. Mijn nokia kon er toch ook gewoon tegen. Het is toch belachelijk dat ze plastic gebruiken dat zo makkelijk kapot gaat. Plastic heeft over het algemeen de eigenschap dat het oersterk kan zijn.
  #352  
Oud 27-01-09, 10:18
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Valschade is anders dan de haarscheurtjes. Haarscheurtjes ontstaan spontaan, zonder vallen oid, daarom geeft Apple ook garantie, maar toch doet T-Mobile moeilijk...
  #353  
Oud 27-01-09, 11:25
isomis isomis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
Valschade is anders dan de haarscheurtjes. Haarscheurtjes ontstaan spontaan, zonder vallen oid, daarom geeft Apple ook garantie, maar toch doet T-Mobile moeilijk...
ik bedoel beide dingen, het moet gewoon niet voor komen. Als 1 iemand met haarscheurtjes is, ok kan gebeuren, maar als het er zoveel zijn is het gewoon duidelijk een productiefout.
  #354  
Oud 28-01-09, 21:28
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

En dat is het ook, vandaar dat Apple garantie verleent en ze omruilt. T-Mobile is alleen de blokkerende factor, da's het jammere. Apple doet wereldwijd ook totaal niet moeilijk over dit probleem, of andere problemen zoals light leaks.. T-Mobile is gewoon jammer bezig...
  #355  
Oud 31-01-09, 10:04
Saritamadonna Saritamadonna is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb binnen anderhalve week een telefoontje gekregen van T mobile Nijmegen dat ik de telefoon op kon halen, hij was gerepareerd. Ik was erg benieuwd want bij mij zat er een dikke barst in het backpanel als gevolg van een haarscheurtje. Dus wel voelbaar. Ik kwam daar en kreeg een splinternieuw toestel mee! Geen gezeur, het viel onder de garantie. Er zat een brief van Solid Vision bij dat het toestel was getest door deskundig personeel en dat was gebleken dat het inderdaad een defect had. Dit was boven mijn verwachting, ik had verwacht behoorlijke stampij moeten te gaan maken voor een reparatie of een nieuw toestel, zeker na de verhalen van andere mensen over T mobile en de garantie. Ik hou iig mijn toestel in de gaten nu! Misschien heeft het geholpen dat ik bij het inleveren van het toestel artikelen en foto`s had gedaan van soortgelijke problemen met toestellen?
Ik heb iig een nieuw schadevrij, scheur/bartvrij toestel en ben er erg happy mee!

In ieder geval geen klachten over T mobile Nijmegen (dukenburg), ze zeiden zelf als dat dit gewoon onder de garantie viel.

Laatst gewijzigd door Saritamadonna; 31-01-09 om 10:07.
  #356  
Oud 31-01-09, 14:36
timbressers timbressers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

Dan ga ik binnekort lijnbaan is proberen. Dus het best kan ik maar meteen om de manager vragen dan, aangezien SolidVision er al 2 keer naar heeft gekeken? Ik zag trouwens laatst toen ik daar voorbij liep dat je een nummertje moest trekken. Wat een klantonvriendelijkheid zeg, ik sta toch niet bij de bakker in de rij:S Zet meer personeel in ofzo.
  #357  
Oud 31-01-09, 14:59
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timbressers Bekijk bericht
Dan ga ik binnekort lijnbaan is proberen. Dus het best kan ik maar meteen om de manager vragen dan, aangezien SolidVision er al 2 keer naar heeft gekeken? Ik zag trouwens laatst toen ik daar voorbij liep dat je een nummertje moest trekken. Wat een klantonvriendelijkheid zeg, ik sta toch niet bij de bakker in de rij:S Zet meer personeel in ofzo.
ff offtopic, eigenlijk vind ik dat nummertje trekken heel erg goed! Mogen ze hier in Arnhem ook wel invoeren, want soms is het zo druk dat het niet eens duidelijk is wie nou aan de beurt is.
  #358  
Oud 31-01-09, 15:40
timbressers timbressers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

In zo'n situatie is het wel goed, maar ze moeten gewoon op tijden dat ze veel drukte verwachten meer personeel hebben. Je staat makkelijk een half uur tot 3 kwartier te wachten. Daar begin ik echt niet aan.
  #359  
Oud 01-02-09, 23:06
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Hoi, ik heb een aantal maanden geleden mijn zwarte iphone 3g via marktplaats geruild voor mijn Omnia maar na het lezen van ditb topic ook mijn iphone is even onder het licht gehouden. En inderdaad, zowel bij de volume knop als bij de mute-knop haarscheurtjes te zien. Zonder licht "onzichtbaar" met licht op de goede manier beschenen beetje zichtbaar. Wel heb ik an de andere kant van mijn volume knopje, aan kant apple logo wel een grotere zichtbare scheur zitten. Mijn Iphone komt uit week 32. Heeft iemand in omgeving Den-Haag, Wassenaar al positieve winkels te melden war ik naartoe zou moeten gaan met mijn probleem? Of zijn mijn haarscheurtjes nog te klein aangezien ze amper zichtbaar zijn? Ik hoor het graag!

Victor
  #360  
Oud 02-02-09, 18:15
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard Scheur in behuizing

Snik, Snik, vorige week donderdag mijn iphone laten ophalen omdat er een scheur achter op de behuizing zit.
het begon met een grijze streep maar is nu dus een scheur.
werd keurig opgehaald, kreeg keurig een leen toestel met alles erop en eraan. Als ik perse een smart phone wilde dan zou het een dag langer duren.
volgens t shop zal het wel een nieuwe worden maar die kunnen natuurlijk niks beloven.

moet zeggen dat ik mijn iphone toch wel mis hoor. Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem terug heb
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.