iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier de iphone ook voor binnen gedaan.. Geen garantie gekregen.. Gwn mijn verzekering aangesproken en die heeft me dan een nieuwe gegeven.. Iphone wel 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier de iphone ook voor binnen gedaan..
Geen garantie gekregen.. Gwn mijn verzekering aangesproken en die heeft me dan een nieuwe gegeven.. Iphone wel 2 maand kwijt geweest |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een iphone verzekering afgesloten, bij kapot binnen 4 uur een vervangende iphone. Zucht kost wat maar dan heb je ook wat!
|
|
|||
|
|||
ik had ook last van die haarscheurtjes. ik me verzekering gebeld.
binnen 2 weken hele nieuwe iphone 3g in me handen. |
|
||||
|
||||
Het rare is dat Apple er niets aan doet bij mij. Ik heb geen verzekeringen afgesloten op m'n telefoon, maar Apple wil er vreemd genoeg ook niets aan doen, heb er ondertussen al mee leren leven!
|
|||
|
|||
me vader heet ook in zijn witte 3g scheurtje bij aansluiting onderaan..
|
|
|||
|
|||
sinds een dag of 2 is er spontaan een scheur ontstaan bij de usb connetor van m,n iphone
oke hij is wel goed gebruikt maar nooit laten vallen ect helaas uit de garantie,hopend op de nieuwe iphone dit jaar dan maar |
|
|||
|
|||
Vorige week dinsdag toch m'n telefoon maar ingeleverd bij de Phonehouse vanwege de haarscheurtjes. Aangezien de scheuren al groter dan een centimeter waren, wist de meneer van Phonehouse niet zeker of ie gerepareerd/vervangen zou worden. Nu kan ik via de site van Dynafix de status bekijken en daar staat dit:
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 16-6-2011 16:03:07 Transport - Conform specificaties ontvangen bij externe reparatiedienst 17-6-2011 11:32:40 Reparatie - Staat in behandeling bij externe reparatiedienst 21-6-2011 11:24:22 Reparatie - Wacht op onderdelen bij externe reparatiedienst 21-6-2011 11:25:13 Hij wordt dus gerepareerd? En weet iemand hoe lang het nu nog duurt voor ik 'm terug heb? De switch naar een Nokia 3310 is toch wel érrug groot.. ;-) |
|
|||
|
|||
Ook mijn iphone zit vol haarscheurtjes, maar bij t-mobile wilden ze me niet verder helpen omdat ik sinds december overgestapt ben naar simpel (dochteronderneming van t-mobile, en bel ook via het netwerk van t-mobile.
Apple store gebeld, maar ook die willen me niet verder helpen, omdat zij zeggen dat ik weer bij t-mobile moet zijn. En zo gaat het vice-versa. Al met heb ik dus een Iphone met scheurtjes, en niemand die me kan/wil verder helpen. Weet iemand raad???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Super, maar dan zit je wel zonder telefoon, en aangezien ik hem hard nodig heb voor de zaak schiet dat voor mij niet op denk ik.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
Bij mij viel het gewoon onder de garantie! Had een paar kleintjes, je kon ze ook voelen, ben naar de t-mobile winkel geweest en ze hebben hem opgestuurd. Een week later kreeg ik een nieuwe in de bus! Erg netjes, die kreeg later een vreemd beeld en heb toen weer een nieuwe gekregen, die helemaal goed is. Heb nu een paar maanden later weer een klein scheurtje maar de garantie is voorbij, gelukkig is het een kleine!
|
|
|||
|
|||
Ik gelukkig nog niet maar ga het in de gaten houden.
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone heeft last van haarscheuren en stof onder het scherm. Ik heb nog een maand of 2 garantie. Iemand een idee of ze deze zullen repareren onder garantie? Of is dit mijn eigen fout? Want aan de zijkant is er wat plastic af. Heb hem nogtans nooit laten vallen.
Laatst gewijzigd door 5youXpuppet5; 04-08-11 om 21:05. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan uiteraard nog proberen, maar weet wel dat Apple slechts 1 jaar fabrieksgarantie geeft. Dat houdt in dat ze ervanuit gaan dat gebreken in het eerste jaar veroorzaakt werden tijdens het fabricatieproces en dus productiefouten zijn. In het tweede jaar moet jij kunnen aantonen dat het probleem een productiefout is en dat is dus een pak moeilijker om garantie te krijgen. Zeker met een gigantische scheur op de achterkant zoals hierboven. Wil je echt een nieuwe achterkant op je iPhone, dan moet je het misschien zelf proberen of laten doen door een onafhankelijke reparateur. Een complete nieuwe achterkant (incl. alle connectoren, knopjes enz.) kost niet zo veel |
|
|||
|
|||
Ok, dank u
Ik ga de iPhone binnen brengen bij de mobistar winkel voor het stof onder het scherm. Dat zou normaal niet mogen komen door die haarscheur. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar je kan natuurlijk altijd proberen |
|
|||
|
|||
Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen
Laatst gewijzigd door 5youXpuppet5; 04-08-11 om 21:04. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daar had ik ook last van
|
|
||||
|
||||
Ik heb achter op mijn 3GS ook een mooi scheurtje in de bolling naar de dock connector lopen. Nou ga ik nu niet meer de moeite nemen om deze op te sturen voor garantie (t-mobile geeft zelf 2 jaar garantie op toestellen), want vandaag word de nieuwe iphone bekend gemaakt dus dan zal het niet lang meer duren voor ik mijn nieuwe heb. En ik kan hem natuurlijk niet missen omdat het zo'n fijne telefoon is Misschien dat ik er nog een keer een losse achterkant koop en die erop/over zet. Maar uiteindelijk gaat hij toch dienen als reserve telefoon.
|
Labels |
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? | moosterhof | iPhone algemeen | 1 | 18-10-09 21:35 |
|
|