//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Meld ik ff aan mijn pa...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1241  
Oud 04-01-11, 16:22
gufra gufra is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: nederland
Berichten: 125
Standaard

Meld ik ff aan mijn pa
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1242  
Oud 05-01-11, 18:48
hamer49 hamer49 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een zwarte 3G, en 1 of 2 weken na aankoop begonnen van aan de conector opening en de home knop enzo al bartjes te komen zonder dat hij gevallen was ofzo.
Die zijn dan als maar verder en verder gebarsten, tot ik naar de apple store ging daar zeiden ze mij dat ze hem wel wilden opsturen maar apple gaan garantie geeft op de buitenzijde dus ik het waarschijnlijk zelf zou moeten betalen.
Ik heb het dan maar zo gelaten tot hij zo hard barste dat de knoppen er uit vielen.
Dan heb ik een nieuw cover laten plaatsen door een niet officiele hersteller.
Deze is nu wel weeral aan het barsten aan de conector.

Mijn Broer heeft een witte 3GS en ook deze heeft de zelfde haarscheurtjes.
Maar tot nu toe blijven de knoppen erin dus gaan we dat cover ook nog niet vervangen.

Grtn
  #1243  
Oud 11-01-11, 16:14
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Ik heb een iPhone 3Gs 16GB zwart, deze heeft een aardige scheur vanaf het laadpunt naar boven lopen, ik denk 1cm groot. Ook zit er bovenop de iPhone een klein putje omdat ik hem een keer had laten vallen, deze haarscheur is pas veel later ontstaan. Valt dit denk je onder de garantie? Want ik zie veel mensen hier met ongeveer hetzelfde scheurtje die inderdaad een nieuwe krijgen. Ook is deze iPhone via T-Mobile simlockvrij gemaakt. Als ik hem inlever, en een nieuwe/refurbisched terug krijg. Moet ik deze dan weer laten unlocken? Heeft me namelijk veel moeite gekost de vorige keer. Ook heb ik geen bon van het toestel dus dan moet ik hem toch in een keer naar Solid Vision opsturen? En stel ze repareren hem niet, moet ik dan de verzendkosten ed betalen?

Ik hoor het graag. Ook foto's bijgevoegd als bewijsje van de schade.

Mvg Victor
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto 1.jpg‎ (18,4 KB, 36x gelezen)
Bestandstype: jpg foto 2.jpg‎ (33,9 KB, 32x gelezen)
Bestandstype: jpg foto 3.jpg‎ (46,3 KB, 41x gelezen)
Bestandstype: jpg foto 4.jpg‎ (38,8 KB, 27x gelezen)
  #1244  
Oud 13-01-11, 19:52
Bootje Bootje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Opvallend

Heb 5 maten met een iphone 3gs en vindt het wel heel toevallig en opvallend dat alle 5 plus ik een scheurtje midden onderin de achterkant van onze iphone hebben.
  #1245  
Oud 14-01-11, 20:24
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Dan moeten ze m allemaal opsturen! Tis zo simpel! Tis bekend dat de behuizing kan scheuren, apple is er dan ook niet flauw in!
  #1246  
Oud 20-01-11, 18:29
Adje-3GS Adje-3GS is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Ook dit probleem gehad. Heb het al een poos, maar nu, een half jaar voor het aflopen van het abonnement toch maar terug gegaan. Kreeg steeds meer haarscheurtjes rond de knoppen aan de zijkant en bovenkant van de behuizing en rond de jackplug (daarnaast nog wat rare vlekjes op het scherm en een haperende trilfunctie-knop). Exact 1 week later een belletje van BC; heel nieuw toestel! Netjes geregeld dacht ik zo.

Ik had nog wel een bon gelukkig, maar Apple geeft maar 1 jaar garantie, dit is afgelopen Augustus dus verlopen. Echter; ieder product heeft een te verwachten levensduur. De jongen bij de telefoonboer kwam ook een beetje met een "jammer maar helaas" reactie toen ik vertelde dat het toestel niet verzekerd was. Hem er toen op gewezen dat ik mag verwachten dat een iPhone minimaal 2 jaar mee gaat (ze bieden 'm per slot van rekening aan met een abb. van 2jr.) dus dat zij in ieder geval binnen die 2 jaar garant moeten staat voor het toestel, niet Apple. Ik heb met Apple geen koopovereenkomst, wel met hun.

Je staat dus sterker dan je denkt! Ook zonder verzekering.

Laatst gewijzigd door Adje-3GS; 20-01-11 om 18:34.
  #1247  
Oud 21-01-11, 00:57
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 3Gs 16GB zwart, deze heeft een aardige scheur vanaf het laadpunt naar boven lopen, ik denk 1cm groot. Ook zit er bovenop de iPhone een klein putje omdat ik hem een keer had laten vallen, deze haarscheur is pas veel later ontstaan. Valt dit denk je onder de garantie? Want ik zie veel mensen hier met ongeveer hetzelfde scheurtje die inderdaad een nieuwe krijgen. Ook is deze iPhone via T-Mobile simlockvrij gemaakt. Als ik hem inlever, en een nieuwe/refurbisched terug krijg. Moet ik deze dan weer laten unlocken? Heeft me namelijk veel moeite gekost de vorige keer. Ook heb ik geen bon van het toestel dus dan moet ik hem toch in een keer naar Solid Vision opsturen? En stel ze repareren hem niet, moet ik dan de verzendkosten ed betalen?

Ik hoor het graag. Ook foto's bijgevoegd als bewijsje van de schade.

Mvg Victor
Ik heb hem toch maar opgestuurd, en een week later een volledig nieuwe ontvangen. Helemaal top!

Victor
  #1248  
Oud 25-01-11, 11:04
kuik22 kuik22 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
Ik heb hem toch maar opgestuurd, en een week later een volledig nieuwe ontvangen. Helemaal top!

Victor

Hoe heb je hem opgestuurd zonder de bon?
  #1249  
Oud 27-01-11, 02:13
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuik22 Bekijk bericht
Hoe heb je hem opgestuurd zonder de bon?
Je kan gewoon contact opnemen met een solid vision medewerker via de site en dan zeggen dat je geen bon hebt. Toen zei ze dat het zonder bon ook kon als ik zeker wist dat ik garantie had. Toen moest ik mijn toestel aanmelden voor reparatie op de site van haar!
  #1250  
Oud 27-01-11, 22:16
kuik22 kuik22 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Heel mooi ! bedankt voor de info
  #1251  
Oud 08-02-11, 12:50
inVisionxxx inVisionxxx is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Mijn garantie vervalt morgen zou ik vandaag nog een aanvraag kunnen doen ? Ik heb hem 2e hands gekocht. Oh en hij is slimlock vrij gemaakt ik weet niet of dit wat uitmaakt ? wel via de officiele manier via site van Tmobile
Daarnaast is hij gejailbreakt is dat ook een probleem ?


EDIT: Heb Solid-Vision gebeld was niet verstandig dit te doen.

Laatst gewijzigd door inVisionxxx; 08-02-11 om 13:10.
  #1252  
Oud 21-02-11, 10:20
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Beste iPhoneclub leden,

Ik zit met een probleem. Ik had mijn iPhone 3Gs aangeboden ter reparatie aangezien hij haarscheuren had. Ik heb deze naar Leliveld in De Meern Utrecht opgestuurd omdat zij buitenlandse iPhone garantie regelen. Voordat ik mijn iPhone opstuurde gebeld of de bon nodig was, nee deze was niet nodig. Dus ik heb mijn iPhone opgestuurd. Nu 2 weken later bellen ze mij ineens op dat ze de bon nodig hebben. Ik heb deze niet meer. Is er iemand die een Italiaanse iPhone 3Gs heeft en de bon misschien in zou willen scannen voor mij? Ik zou het heel erg op prijs stellen.

Mvg Victor
  #1253  
Oud 21-02-11, 11:17
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Mijn garantie is verlopen op mijn 3Gs, kan je dan nog steeds naar een Apple Store oid lopen om te vragen of ze het kunnen repareren. En als ze het kunnen repareren, hoeveel kost dit dan ongeveer?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #1254  
Oud 21-02-11, 16:00
teus66 teus66 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 16
Standaard

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik van SV. een refurbished 3GS (wit) mogen ontvangen nadat ik m'n vorige toestel had opgestuurd vanwege haarscheurtjes. Uiteraard ben ik hier erg tevreden mee, maar nu mijn vraag, ik mag toch hopen dat na twee jaar deze "kinderziekte" er onderhand toch wel uit is? Of heb ik kans dat ook dit toestel weer haarscheurtjes gaat krijgen naar verloop van tijd?

edit: typo

Laatst gewijzigd door teus66; 03-03-11 om 15:26.
  #1255  
Oud 03-03-11, 11:22
kuik22 kuik22 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb mijn witte Belgische Iphone 3gs naar zes goes gestuurd ivm haarscheurtjes, na iets meer dan 2 weken een nieuwe teruggekregen, ik had geen bon meer maar dat was geen probleem.
  #1256  
Oud 15-03-11, 22:44
ment10 ment10 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 92
Standaard

Ik heb mijn iPhone 2dehands gekocht.Deze vertoond een scheur van +-3 cm. Er zit nog 7 maanden
garantie op. Hij komt van de hcw uit België. Moet ik hem daar terug heen sturen of kan ik ook beroep doen op 6 Goes?



Dries
  #1257  
Oud 16-03-11, 09:02
kuik22 kuik22 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Gewoon even contact opnemen met iemand van zes Goes. Ze zeggen dan ook hoe groot de kans is dat het binnen de garantie valt.
  #1258  
Oud 16-03-11, 22:15
ment10 ment10 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 92
Standaard

Dat zal ik dan eens doen.
  #1259  
Oud 31-03-11, 19:06
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Een maat van me heeft een iPhone 3gs, nu heeft die ook last van scheurtjes (na 1,5 jaar) valt dit nog onder de garantie van t-mobile? Als het onder de garantie hoort en het toestel vervangen wordt neem ik de telefoon van het over want hij krijgt een iPhone 4. Het is dringen anders doet die de telefoon namelijk weg via zonzoo.

Ik krijg graag reacties.
  #1260  
Oud 31-03-11, 21:27
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Ja bij mij was het garantie
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.