//

Batterij is toch zo snel leeg!

Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zou het ook kunnen dat wanneer je mms hebt ingesteld dit ook meer batterij gaat verbruiken?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 25-11-09, 14:39
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

zou het ook kunnen dat wanneer je mms hebt ingesteld dit ook meer batterij gaat verbruiken?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 25-11-09, 16:15
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Nee, volgens mij doet dit niet ter zake. Mms zit namelijk ingebouwd in de sms app.
  #223  
Oud 03-12-09, 20:30
Femme73 Femme73 is offline
• iOS 4.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Misschien wel een suffe vraag, maar hoe kom ik erachter welke programma's draaien op mijn iphone? Ik heb hem nog maar net en snap het allemaal nog niet zo, maar heb wel supersnel een lege batterij
  #224  
Oud 03-12-09, 20:51
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

op de achtergrond draaien geen programma's. Apple blokkeerd dat.
Alleen de eigen apps van Apple draien op de achtergrond, dus phone (altijd), mail (altijd als je push mail aan hebt staan, anders alleen als je m eenmaal hebt opgestart), en iPod (nadat je m eenmaal hebt opgestart).
Na een reboot van je iphone zijn ipod en safari weer afgesloten, en mail ook als je geen push mail hebt aanstaan.
  #225  
Oud 03-12-09, 20:57
Thomaspilot Thomaspilot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 28
Standaard

Normaal doe ik altijd 1 a 2 dagen met mijn batterij.
Maar wat er afgelopen week is gebeurd is echt een wonder: 6 dagen, push aan, mail, internetten, muziek, bellen, en sms sen, gamen foto's maken, en batterij is nu pas leeg.
Weet echt niet hoe dit kan, het enige wat ik heb gedaan is een synchronisatie met itunes 6 dagen geleden en nu is mijn batterij flink verbeterd!
Een AppleWonder!!
Grt Thomaspilot
  #226  
Oud 04-12-09, 01:28
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Mag je zeker een wonder noemen ja.
Vandaag opgeladen en rond 11uur van de lader afgehaald. net rond 1uur is ie leeg gegaan. Maar goed hij doet het lang genoeg voor me maar ben verbaast dat jou 3G dat ook doet.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #227  
Oud 04-12-09, 11:16
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

@ Femme73 , als je een jaibreak hebt dan kan je met SBSetting zien welke progs er nog draaien ( en evt. handmatig stoppen )anders niet
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #228  
Oud 04-12-09, 11:22
Femme73 Femme73 is offline
• iOS 4.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

@ThaBudz:
Heb ik niet. Heb vorige week een iphone in België gekocht. Maar snap er eerlijk gezegd nog niet zo heel veel van . Wel de gewone dingen, maar de weetjes enzo nog niet.
Wel suf, want ik heb al een macbook.
(of begin ik gewoon oud te worden ;-)
  #229  
Oud 04-12-09, 11:24
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

@ Femme , same here , hahahahaha ,ontdek elke dag wel wat nieuws , ben er wel achter gekomen dat sinds ik een jailbreak heb , ik meer lol van me iPhone heb .
  #230  
Oud 04-12-09, 23:40
tukker tukker is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: wierden
Berichten: 35
Standaard

Was bij mij zo. Hield het hooguit 10 uur vol, met minimaal gebruik. is volgens mij omdat er vuil in het laderdingetje zat, hierdoor werd mn telefoon erg warm tijdens het opladen en heeft denk ik de accu aangetast. heb um nu mooi verkocht en heb er zelf geen last meer van Op naar nokia, met goeie speakers

Als bij jouw ook niets werkt kun je voor 17 euro een accu met gereedschap en handleiding in nl kopen, om het zelf te vervangen. Had ik alleen geen zin in want levert niets op bij verkoop.
  #231  
Oud 18-12-09, 17:57
Anty Anty is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Mijn batterij doet echt vreemd. Hij loopt snel leeg, maar wat vooral opvalt, is dat hij in schokjes leegloopt. Hij verliest vaak plotsklaps een aantal percenten, vaak zelfs 10 tot 15% in één keer. Hij springt dus van 71% naar 56%, van 56 naar 44% etcetera.

Ik heb al veel geprobeerd: hem helemaal opladen en terug laten uitlopen, hem herstellen via iTunes en instellen als een nieuwe iPhone, alle applicaties deleten, ... Niets lijkt te helpen. Is er iemand die al en gelijkaardig probleem gekend heeft? Het lijkt mij nu echt wel een probleem met de batterij zelf te zijn, maar ik wil eerst zeker zijn dat het geen softwarematig probleem is vooraleer ik hem inlever bij Mobistar, want dan ben ik hem weer een maand kwijt...
  #232  
Oud 18-12-09, 21:58
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

in de fabriek waar ik werk heb ik geen 3G ontvangs daarmee schakel ik die ik ook uit en doet mijn battery het toch wat langer ! Maar goed dat wee je op voorhand dat bij zulke apparaten de batterij snel leeg is
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #233  
Oud 19-12-09, 16:31
Includes Includes is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 7
Standaard

ik heb alles aan +3G en SSH en ik zit daarbij ook vaak op internet en ik heb niet zon extra battery pack ik kom er zon 3 dagen mee doorheen
  #234  
Oud 19-12-09, 18:06
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Er is mij eens verteld (weet niet heel zeker of dit waar is) dat alle batterijen een geheugen hebben en dat dat geheugen gereset wordt na vijf keer volledig te ontladen en dan volledig terug op te laden, allemaal zonder onderbrekingen. Iets wat met zo'n iPhone wel eens lastig kan zijn want hoeveel gebeurt het niet dat je hem op een willekeurig moment aan iTunes wil leggen...
  #235  
Oud 20-12-09, 10:51
leroyglimmerveen leroyglimmerveen is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

mijn phone heeft blackra1n jailbreak 3gs 16 gb. Gisteravond was hij op 72% en vanmorgen leeg, ik hang hem aan mijn laptop draai blackra1n opnieuw vanwegen tethered en hij staat ineens weer op 70%.. iemand dat wel eens meegemaakt?
  #236  
Oud 20-12-09, 15:16
alison1975 alison1975 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

mijn batterij gaat sinds een paar dagen nog geen 1/2 dag mee, je ziet hem teruglopen.

Batterij stuk? alles al uit gezet scherm bijna op zwart etc lijkt me niet oke. Ik heb een witte GS 32. versie 3.0 Tips?
  #237  
Oud 20-12-09, 18:11
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Er is mij eens verteld (weet niet heel zeker of dit waar is) dat alle batterijen een geheugen hebben en dat dat geheugen gereset wordt na vijf keer volledig te ontladen en dan volledig terug op te laden, allemaal zonder onderbrekingen. Iets wat met zo'n iPhone wel eens lastig kan zijn want hoeveel gebeurt het niet dat je hem op een willekeurig moment aan iTunes wil leggen...

Deels waar , battery word "lui "en dat is het niet volledig opladen terwijl die dan toch 100% aangeeft alleen de ondergrens ( 0% ) verschuift .
Vroeger kon je het oplossen door bv je battery een paar dagen in de vrieser te leggen en dan weer opladen .
  #238  
Oud 21-12-09, 10:23
leroyglimmerveen leroyglimmerveen is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

kan iemand mij nog helpen of dat het waar is na een jailbreak dat hij sneller leegloopt.. nu kan ik mijn HI simkaart niet gebruiken want heb een restore gedaan naar "origineel" en nu blijft hij langer vol..
  #239  
Oud 21-12-09, 10:33
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ja na een jailbreak klopt het inderdaad dat de batterij functie ietsjes sneller leeg loopt dan zonder jailbreak, maar dat maakt toch niet zo heel veel uit?? dan kan je in iedergeval je Hi sim weer gebruiken.
  #240  
Oud 21-12-09, 10:50
leroyglimmerveen leroyglimmerveen is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

maar wat is in jouw ogen ietsjes? want vorige keer deed hijdus echt vaag, leek wel of hij bijna aan het aftellen was en toen aan en uit en stond hij weer over de helft vol.. ik ga het nogmaals proberen en dan testen.. ik las nog iets over SSH.. is dat iets om uit te zetten en hoe vind ik dat via cydia?

tnx
Reageren

Labels
batterij, batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg na Update 4.3.x Stef16 iPhone algemeen 127 05-06-11 16:32
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 11:29
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 07:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.