Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Ja na een jailbreak klopt het inderdaad dat de batterij functie ietsjes sneller leeg loopt dan zonder jailbreak, maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik merk nauwelijks een verschil eigenlijk. Misschien wel omdat ik die apple achtergrond processen regelmatig afsluit (iPod enzo) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en hoe doe je dat dan
heb jij nog speciale dingen geinstalleerd cydia ect? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net weer jailbreak gedaan maar cydia er niet op gezet deze keer.. verder niks gedaan, batterij stond dan al op 15% maar paar minuten later na wat klikken al op 12% dat kan toch eigenlijk niet?
|
|
||||
|
||||
die percentage kan weleens springen, daar moet je niet echt op letten ( die indicator is erg slecht ) beste is nog gewoon om naar het batterij te kijken. Maar daar zul je niet zien hoeveel het ongeveer is.
|
|||
|
|||
Advies batterij besparing...
de battery van mijn iphone G2 (3.1.2) is niet de sterkste:
advies: Wi-Fi uitzetten, alleen aanzetten wanneer nodig Pushmail op handmatig zetten: dit betekend in de regel dat ie pas mail binnenhaald als je je mail opend: zo zit ie niet de hele dag verbinding te trekken Berichtgeving nalopen: ieder game/ programma heeft tegenwoordig push meldingen alleen wil je niet alle meldingen hebben zet deze dan uit...dit scheelt netwerk verkeer Bluetooth is niet echt een batterij vreter, Ik heb onder Cydia ook een pakketje geinstalleerd die er voor zorgd dat Safari uit is als je 'm afsluit SafariQuitter anders probeert ie op de achtergrond de pagina te updaten, wederom netwerkverkeer.. Verder is backgrounder een aanrader als je deze installeerd kan je aangeven dat ie een sterretje op het icoontje van programma's doet die in de background stilletjes doorwerken, zo zie je welke programma's batterij verbruiken..En met Memtool kan je deze programma's hard afsluiten, alleen nativ pakketten blijven actief (mail/telefoon).. Laat eens horen of deze adviezen helpen..bij mij in ieder geval wel.. |
|
|||
|
|||
thnx voor je adviezen dat zijn duidelijke adviezen ik ga eens testen en laat het zeker weten..
groet leroy |
|
|||
|
|||
safariquitter vind hij al niet in cydia doe ik iets fout?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben ik waarschijnlijk scheel en n00b haha maar hoe voeg ik zo'n source toe... :-$
|
|
|||
|
|||
ga naar cydia en kies voor manage en je ziet de mogelijkheid sources.
kies deze en kies dan rechtsboven edit , dan kies je add en je krijgt een venster met al http:// vul de rest van de source in en druk op add source als hij klaar is even op done en de source staat er bij. dan ff zoeken op safariquitter succes |
|
|||
|
|||
super dank je man ga het proberen
nu snel naar huis want het wordt rotweer |
|
|||
|
|||
In mijn ogen is ietsjes 10% minder als ik ebuddy aan heb staan hoef ik niet te verwachten dat mijn iPhone 2 à 3 dagen mee gaan ook als ik een achtergrond op het springboard hèb draaien.
SSH moet je maar even opzoeken via dit forum daar weet ik echter te weinig of eigenlijk helemaal niks van af. Ik denk zelf dat de jailbreak bij jou niet helemaal goed gegaan is, misschien eens nog een xtje jailbreaken met blackenrain, of redsnow. |
|
|||
|
|||
wat is het verschil tussen blackra1n en redsnow dan??
|
|
|||
|
|||
Het verschil tussen die 2 weet ik alleen dat met redsnow je nog een unlock er overheen kan gooien maar dat moet je maar even via de zoekfunctie laten bevestigen. Zelf hoef ik geen unlock te doen omdat mijn iPhone orgineel van T-mobile is, ik heb alleen een jailbeak voor de fun en niet voor de unlock.
|
|
||||
|
||||
Blackra1n is een Jailbreak en Redsn0w ( zo ver ik het weet ) een unlock .
|
|||
|
|||
dus volgens jou is redsnow alleen een unlock en blackra1n jailbreak en eventueel unlock..?
|
|
||||
|
||||
redsn0w is juist alleen jailbreak
|
|
||||
|
||||
@ Kuotje ,THNX , via blackrain is blacksnow ( unlock ) te downloaden
|
|
||||
|
||||
ja bij redsn0w moest je nog via cydia iets downloaden
yellowstone ? kweet niet hoe het heette haha |
Labels |
batterij, batterijduur |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg na Update 4.3.x | Stef16 | iPhone algemeen | 127 | 05-06-11 17:32 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
|
|