Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peusens Iemand enig idee of dit goed is? 3uur 10mins gebruik 2dagen standby 45% batterij over Volgens mij is dat vrij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor 2 dagen standby kan je sowieso al ongeveer 15 à 20% tellen... |
|
|||
|
|||
Probleembeschrijvingen alom (en enkele succesverhalen) maar wat is de oplossing? Iemand nieuwe batterij geplaatst en heeft dat dan geholpen? En hoe lang was ie dan weg?
|
|
|||
|
|||
Mensen,
Sinds 3 dagen is mijn accu na een paar uur leeg. Ik laad hem bijvoorbeeld snachts op. Haal hem om 7:00 uur uit de lader en om 16:00 uur is hij nog maar 12% vol. Ik heb alle opties al uitgezet(Wi-Fi, location, push) maar het probleem blijft bestaan. Ik gebruik de telefoon de laatste dagen niet meer dan anders. Kan ik de accu laten vervangen? of kan dit probleem ook weer uit zichzelf oplossen? Het is erg irritant om de gsm zo vaak te moeten opladen.. |
|
|||
|
|||
Beste Experts!!
Batterij percentage 53% Volgens SBS!!! iPhone 3G 8GB [FW: 3.1.2] [Jailbreak: Ja] (unluck JA) Gebruik: 2 uur 30 minuten Stand-By: 1 DAG 18 UUR Gesprekstijd: 1 uur 13 minuten Sms: +/- 40 op een dag, 100 sms verstuurd. Wi-Fi uit blauwentand uit Edge uit 3g uit Toggle SHH UIT App: SBS, Tom Tom, Winterboard, NU, Facebook, E buddy, Skype, 12 Games, Nes Emulator. Rate mijn Batterij (-_-). Denk dat mijn batterij wel redelijk is als ik alle pagina's heb gelezen. Iemand nog tips ??????? |
|
|||
|
|||
hoe kan ik winterboard verwijderen? sinds dat er op zit gaat de accu veel sneller!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan er helaas nu alleen nog maar vanuit gaan dat de jailbreak hem bij mij leegzuipt
Echt jammer, is zo rlx! |
|
|||
|
|||
Ik heb zo`n vermoeden dat mijn accu naar de * is. Net langs de telefoonshop geweest en voor 50 euro zetten ze er een nieuwe 3gs accu in mijn 3g. Duur of?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net 5 dagen mn iphone, maar moet toch zeggen dat ik de accu niet absurd snel vind leeg gaan. Als ik hem 's avonds oplaad staat ie de volgende avond op 30% ongeveer. Terwijl ik hem wel intensief gebruik, omdat alles nog net nieuw is voor me. En heb Wi-Fi en 3G ed ook gewoon aanstaan. |
|
||||
|
||||
Ook hier gaat de accu mega snel leeg. Eigenlijk hangt m'n foon de hele dag aan de PC en toch zeer snel leeg. Ik heb dit m.n. sinds ik nogal wat kleurtjes heb geïnstalleerd en ook gebruik. Vooralsnog heb ik nu eerst ssh gedelete, ff afw88 of dat dat helpt.
btw: ook draait liveclock - en illumine weather icon, slurpen die stroom bij een zwart scherm? [edit 1] gisteren om 01:00 met 87% op m'n nachtkastje en had daar om 7 uur nog 23% van over. Vraag me af welke tweak of app er zoveel stroom slurpt? Gisteren ssh gedelete maar heeft niet geholpen dus. [edit 2] Vandaag zelfde laken een pak. Gisteren alle kleurtjes tweaks eraf gegooid en om ½ 1 met 93% op nachtkastje. Goed gekeken dat op de background alle apps uit waren en met de tekst "no apps running" en 1 x home knop om deze tekst te deleten telefoon weggelegd. Om 08:00 nog 7% en om ½ 9 helemaal leeg. Kan het aan - live clock; - illumine Weather; - lockinfo liggen, slurpt 1 van deze zoveel stroom? Iemand enig idee?
cIao "Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen". Laatst gewijzigd door NesCio01; 03-02-10 om 10:56. |
|
|||
|
|||
Inderdaad met wat internet i de mijne met 9 uur leeg,eignlijk moetn we klgen bij t-mobile,of s dit al gedaan, rob
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat ik sinds mijn JB juist een stuk langer met mijn accu doe!
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen jailbreak, bij normaal gebruik (af en toe een spelletje, veel nu.nl, buienradar, hyves, facebook, linkedin, veel sms, weinig bellen, geen Wi-Fi of bluetooth aanstaan) doe ik 30-40 uur met m'n accu, dus anderhalf tot bijna 2 dagen, dit is altijd al zo geweest. Telefoon heb ik sinds begin juli.
Wanneer je accu echt binnen een paar uur leeg is, zou ik zeggen dat ie gaar is. Maar met een iPhone weet je van tevoren wel dat het best normaal is dat de accu na een dag leeg is! |
|
|||
|
|||
Tijd sinds volledig opladen:
Gebruik: 5 uur en 32min Stand-by: 3 dagen en 21 uur Gesprektijd: huidige periode: 20 min totaal: 20 min. Ik heb veel gespeeld ermee en had nog 25% van de batterij over. Is dit goed? |
|
||||
|
||||
GOed zat ligt eraan wat die 5uur was? Ipod of gewoon vol gebruikt dan hou ik het net zo lang vol haha
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nog maar weer ff een update:
Nog steeds geen enkele verbetering hier. Ik heb inmiddels alle (color)tweaks eraf gegooid, saai weer hoor maar het heeft niets opgelost. Ik heb er ook div. apps afgegooid, maar ook zonder resultaat. Zonder dat ik de foon ook maar gebruik loopt ie leeg van 100% naar 15% binnen 2,5 uur. Iets moet m dus leegslurpen, maar wat? Ik ga nu Cerebro er maar eens afhalen. Weet iemand of je ergens kunt lezen welke apps er actief zijn en wat hun ge- of verbruik is? Tnx [edit] Cerebro eraf gehaald en ik heb toch stellig de indruk dat m'n I-Phone weer als vanouds werkt m.b.t. de stroomvoorziening. Zonder veel gebruik, van 92% 09:30 uur naar 73% om 18:30. Een enkel belletje en sms en soms ff het weer bekeken, mwah dit is acceptabel, denk ik. tnx voor het meelezen! Laatst gewijzigd door NesCio01; 14-02-10 om 01:36. Reden: [edit] |
|
||||
|
||||
je kan bij SBSettings en dan processes zien wat er allemaal nog draaid .
|
|||
|
|||
Citaat:
eigenlijk beetje normaal, je hangt die de hele tijd aan de pc dus kan die niet zijn normale gang gaan (eens volledig opladen en dan VOLLEDIG leeglopen en dat een x aantal maal (dan krijgt hij zijn normale doen meestal terug) mijn batterij: gemiddeld 3-4 dagen en 1 dag bij echt intensief gebruik. 3g uit als ik niet intensief gebruik, Wi-Fi uit geen push lage helderheid en geen jb |
Labels |
batterij, batterijduur |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg na Update 4.3.x | Stef16 | iPhone algemeen | 127 | 05-06-11 17:32 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
|
|