//

Batterij is toch zo snel leeg!

Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah ok. Ik heb inmiddels zelf wat dingen opgezocht over de accuduur. Heb de push optie uitgezet, en ingesteld dat mijn mail elke 30 min ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 02-05-10, 11:59
CrimpyRex CrimpyRex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 45
Standaard

Ah ok. Ik heb inmiddels zelf wat dingen opgezocht over de accuduur.

Heb de push optie uitgezet, en ingesteld dat mijn mail elke 30 min wordt gefecht. Daarnaast heb ik ook de hyves notificaties uitgezet, dus die worden ook niet meer naar mijn iphone gepusht. Het plaatsje waar ik woon, heeft geen constante 3g dekking, dus die heb ik ook uitgezet. (schijnt dat wanneer er geen constante 3g dekking is, de accu sneller leeggaat dan wanneer de 3g dekking constant is). Tevens heb ik de Locatievoorzieningen uitgezet, wat volgens mij betekent dat mijn GPS is uitgeschakelt. Tot slot heb ik de helderheid van het scherm op +/- 1/3 van het maximale gezet.

Ik las wat over SHH. Heeft dat betrekking tot mijn gelockte Iphone 3gs? (afgesloten icm T-mobile abbo).

Mvg
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 02-05-10, 18:55
Lawler Lawler is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrimpyRex Bekijk bericht
Ah ok. Ik heb inmiddels zelf wat dingen opgezocht over de accuduur.

Heb de push optie uitgezet, en ingesteld dat mijn mail elke 30 min wordt gefecht. Daarnaast heb ik ook de hyves notificaties uitgezet, dus die worden ook niet meer naar mijn iphone gepusht.
Wat ik me al een tijdje afvraag; als je push in het iPhone menu compleet uitzet, worden berichten van applicaties dan nog steeds je phone in geduwd? M.a.w.: geldt de push-toggle in het hoofdmenu alleen voor mail, of voor alle dataverbruikende applicaties?
  #383  
Oud 06-05-10, 13:32
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lawler Bekijk bericht
Wat ik me al een tijdje afvraag; als je push in het iPhone menu compleet uitzet, worden berichten van applicaties dan nog steeds je phone in geduwd? M.a.w.: geldt de push-toggle in het hoofdmenu alleen voor mail, of voor alle dataverbruikende applicaties?
Push in je iPhone instellingen hebben altijd betrekking op je e-mail, agenda etc.. De zogenaamde pushnotificaties heten in de iPhone instelling "Berichtgeving" pas als je dat uit zet of een specifiek programma uit zet, dan ontvang je daar dus geen berichten meer van, dit heeft dus niets van doen met de Push instellingen in de instellingen.
  #384  
Oud 14-05-10, 16:39
waspoeder waspoeder is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb me iphone net een week of 3
en gebruik hem volop, dan is tie zo leeg als ik een beetje aan het gamen + internetten enzo op de bank lig

Als ik moet werken dan gebruik ik internet voordat ik aan het werk gaat,
ongeveer een uur of anderhalf per dag (in de pauze enzo)
en dan als ik thuiskom dan ga ik er weer mee spelen dan is tie toch rond 8 a 9 leeg
  #385  
Oud 16-05-10, 16:13
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Als je er vaak games enzo mee speelt is hij gewoon snel leeg daar doe je weinig aan.
Persoonlijk moet ik zeggen na bijna 2 jaar dat ik het over het algemeen wel mee vind vallen....Oke ik moet hem elke dag opladen maar verder heb ik weinig klachten, als de batterij wat langer mee zou gaan zou het wel mooi meegenomen zijn maar hoeft niet speciaal voor mij.
  #386  
Oud 16-05-10, 18:20
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Nieuw op het forum en de nieuwe iPhone is onderweg, deze week binnen. Ik zal dan eens gaan bijhouden wat de duur van de accu is. Nieuw uit doos, ga geen JB doen, dus ik ben benieuwd
  #387  
Oud 19-05-10, 13:25
Woody36's schermafbeelding
Woody36 Woody36 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Mijn batterij trok sinds 2 weken ook ineens dagelijks snel leeg. Toevallig sinds ik sinds die tijd op een nieuwe werklokatie zit waarbij het Wi-Fi-signaal zwakker is dan op mijn vorige lokatie. Dan weer 3G, dan weer Wi-Fi, zo wisselde het zich steeds af. Ook een collega had dezelfde batterijproblemen.
Gisteren het, hier vaker aangegeven, advies om Wi-Fi uit te zetten opgevolgd en kijk, de batterrij blijft gewoon vol gedurende de hele dag, zo ook bij mijn collega!
  #388  
Oud 20-05-10, 13:35
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Zooo, de iPhone is binnen, is volledig ingesteld en wordt nu opgeladen. Ga het eens bij houden
  #389  
Oud 21-05-10, 15:11
Meau Meau is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb het hele topic doorgespit om te kijken wat ik al wel niet uit kan zetten om de accu te sparen maar t blijft hard gaan Vannacht had ie 10% verloren toen ie op standby stond en dit is de gebruiksduur sinds de laatste keer dat ik em heb opgeladen:
Usage: 1hour 16min
Standby: 10hours 24min

Heb er 1 maal mee gsmst en verder wat settings bekeken e.d.

Ik lees hier alleen in verschillende posts dat SSH ook uitgeschakeld kan worden. Maar hoe doe je dit ZONDER jailbreak?
  #390  
Oud 21-05-10, 15:48
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

@Meau.
Zonder JB dan heb je deze ook niet

----------
Ben net terug van vakantie en had voor ik ging op mijn iPhone weer een jailbreak uitgevoerd en heb geen backup terug gezet.
Niets meer geïnstalleerd, push uit, Wi-Fi uit, 3G uit, data roaming uit, SSH uit, Bluetooth uit, locatie voorziening uit.
Kortom had niets aanstaan, batterij ging 3 dagen mee. Dus inclusief bellen, sms'en (best veel) en muziek luisteren.

Dus het kan wel.
  #391  
Oud 21-05-10, 15:59
Meau Meau is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Maar ik lees dat SSH standaard op je iPhone zit... dus dan neem ik aan dat t ook ergens uit te zetten is? Ik heb trouwens een simlockvrije iPhone uit Belgie, weet niet of dat iets uit maakt m.b.t. SSH...
  #392  
Oud 24-05-10, 11:50
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Zo, heb de iPhone nu een paar dagen in huis en ik moet zeggen, accu duur valt me niets tegen. Uiteraard gaat ie sneller leeg als je een game speelt. Maar de iPhone is nu 1 dag en 1 uur in gebruik sinds de laatste oplaadsessie, waarvan 4 uur en een kwartier in gebruik is geweest (mail ophalen, social networking en zelfs Flight Control gespeeld). Heb nu nog 43% over....

Ik heb wel 3G uit staan, want dat is een groot verbruiker ben ik achter gekomen. Voor even checken werkt Edge net zo goed (iets langzamer, dat wel, maar een foto uploaden naar Twitter/Facebook etc gaat prima), zet 3G pas aan als ik echt even willen surfen. Verder staat de blauwe tand uit en Wi-Fi staat zo ingesteld dat hij alleen maar contact met eigen netwerk maakt. Vragen om andere netwerken staat uit. Scheelt ook veel in gebruik. Tevens wordt er niets gepushed. Enkel mijn mail wordt elk half uur gefetched.

Al met al ben ik voorlopig niet ontevreden, maar het apparaatje is ook nieuw, dus maar eens zien wat ie over een paar maanden doet. Gewoon spelen met de instellingen....

Laatst gewijzigd door DutchGuyDotMe; 24-05-10 om 11:54.
  #393  
Oud 27-05-10, 09:01
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Sinds een weekje ofzo houdt mn accu het geen dag meer vol. Er is niks gewijzigd, geen instellingen veranderd. Enige wat ik nu doe is Wi-Fi uitschakelen als ik niet thuis ben en 3G uitschakelen als ik wel thuis ben maar maakt geen verschil. Ik 'piel' niet meer dan anders dus ik snap er weinig van....
  #394  
Oud 27-05-10, 09:39
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Doe eens een reboot van je iPhone, ik merk soms ook dat mijn batterij sneller leegraakt en na een reboot constateer ik een aanzienlijke verbetering in batterij performance.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #395  
Oud 27-05-10, 11:04
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Sja, reboot.. Hij gaat uit als ie leeg is, dus dan start ie vanzelf weer op als ie aan de lader ligt... Dan issie dus al gereboot...
  #396  
Oud 27-05-10, 16:03
Jimmy1981 Jimmy1981 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Bergschenhoek
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn Iphone sinds dinsdagavond. Onmiddellijk een nachtje opgeladen en woensdagochten in gebruik genomen. Stand van zaken:

Nog 20% batterij
3h12min gebruik
1d10h in stand-by

Persoonlijk valt me dit ook wel tegen, maar ik weet uit ervaring dat een batterij pas optimaal gaat werken als deze een paar keer volledig leeg wordt getrokken en opnieuw volledig opgeladen wordt (3-tal keer)
Bovendien spreekt men hier niet meer over een mobieltje om te bellen en te sms'en, dit is veel meer en vergt dan ook meer energie...
  #397  
Oud 01-06-10, 16:37
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

mijn accu doe ik gemiddeld 2 dagen mee met normaal gebruik is het eigenlijk slecht voor de accu om hem zo ie zo iedere nacht aan de lader te liggen, ik bedoel maak je zo de accu lui of kan het geen kwaad bij een iphone?
  #398  
Oud 07-07-10, 12:32
tearoomernesto tearoomernesto is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

sinds het gebruik van een extern batterypack loopt mijn 3GS op een halve dag leeg, zelfs uitgezet! Als ik dan vergeet om hem bij te laden en hij loopt volledig leeg, kan ik hem met een normale lader, noch via USB via de PC, noch via een oplader via het stopcontact, nog aan de praat krijgen. Het scherm blijft gewoon zwart. Nu heb ik ontdekt dat als ik het extern batterijpack opnieuw aansluit er plotseling opnieuw leven in komt, namelijk het appeltje verschijnt en na een tijdje de lege batterij met het rode streepje op de bodem. Als ik deze externe batterij dan laat hangen tot het batterijniveau tot +- 20% gestegen is kan ik hem terug gewoon aan de normale lader hangen en laadt hij normaal verder op. Eerst dacht ik dat de batterij stuk was, die heb ik dus al vervangen, geen verandering, loopt nog steeds leeg. Vervolgens een restore uitgevoerd, geen verschil. Vervolgens met DFU gereset en laatste nieuwe firmware opgezet, gegevens NIET teruggezet, geen enkel programma geinstalleerd,nog steeds hetzelfde probleem. Volgens mij is dit dus geen software probleem, nu rest alleen de vraag wat het volgende is dat ik moet vervangen: de aansluitconnector of het combord? Iemand met dezelfde ervaringen? Het gebruikte pack is Philips mod DLM2260/10 Li-Ion 1200mAh, output 5V 500mA.
  #399  
Oud 07-07-10, 12:53
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Zo! Ik heb een ontdekking gedaan..

Ik heb zowel mn zakelijke email via Exchange als mn Gmail.
Op beide accounts had ik Push aanstaan...

Nu de Push op de Gmail uitgezet en het probleem is (zo goed als) opgelost.

Blijkbaar vereist de Gmail push veel stroom ofzo, want met mn zakelijke Exchange push merk ik nauwelijks verschil.

Weer een stapje verder dus
  #400  
Oud 09-07-10, 14:42
Foxie21 Foxie21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 22
Standaard batterij snel leeg na installeren iOS4

Kreeg gisteren van Mobistar een nieuwe iPhone omdat mijn vorige onherstelbaar beschadigd was. Heb er een reservekopie van mijn vorige opgezet, samen met iOS4.
Nu merk ik dat mijn batterij sinds iOS4 heel snel leegloopt!
bv.: vannacht rond 00u30 gaan slapen met nog 47% batterij en vanmorgen om 7u30 was ie leeg ofte 0% batterij over!
Zou dat iets met dat multitasken te maken hebben? Hoe werkt dat? Ik las hier iets over een multitaskbar?! Waar vind ik die?
Sorry voor de misschien eenvoudige vragen, maar heb 3 weken geen iPhone meer gehad en zodanig het nieuws er rond (iOS4) zo ook wat gemist!
Reageren

Labels
batterij, batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg na Update 4.3.x Stef16 iPhone algemeen 127 05-06-11 16:32
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 11:29
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 07:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.