//

Apps bijwerken onmogelijk ios11

Apps bijwerken onmogelijk ios11 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren 23/9/17 iOS 11 geïnstalleerd op iPhone 6. Update verliep goed, alleen na opstart bleek dat 67 apps bijgewerkt moesten worden, echter kreeg voortdurend melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-17, 14:59
JeroenT64 JeroenT64 is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 2
Angry Apps bijwerken onmogelijk ios11

Gisteren 23/9/17 iOS 11 geïnstalleerd op iPhone 6. Update verliep goed, alleen na opstart bleek dat 67 apps bijgewerkt moesten worden, echter kreeg voortdurend melding dat bijwerken niet mogelijk. Dit waren ook Apple apps zoals Agenda. Niet handig. Van alles geprobeerd waaronder uiteindelijk volledig herstel, maar helaas niets hielp en iPhone was onbruikbaar. Vandaag downgrade uitgevoerd naar laatste 10 versie en inmiddels wordt laatste bu teruggezet. Veel werk door Apple onwaardige release. Op internet lijkt het een breder probleem te zijn. iPhone 6 gebruikers adviseer ik voorlopig deze iOS links te laten liggen tot eerste fixes er zijn.
Tevens update op ipad 4 uitgerold en hier (tot nu toe)geen problemen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-17, 15:25
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Agenda app bijwerken??

Ik weet niet welke versie IOS jij gebruikt, maar er zijn enkele apps, waaronder Agenda, die ik vanaf IOS 1.0 (!) nog nooit heb kunnen bijwerken.

Als je 64 apps moest bijwerken, heb je misschien “apps bijwerken” op automatisch staan, maar dan slechts i.c.m. Wi-Fi.
Dat herken ik bij een ipad 2 daar stond dat ook verkeerd.

Verder draait hier op alle devices, incl. 5s, IOS 11 prima.

Maar heb je de update OTA of via iTunes gedaan?
  #3  
Oud 24-09-17, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenT64 Bekijk bericht
Dit waren ook Apple apps zoals Agenda. Niet handig.
Dat kan niet.

Citaat:
Tevens update op ipad 4 uitgerold en hier (tot nu toe)geen problemen.
Dat kan ook niet. iOS 11 werkt alleen op 64-bits toestellen. Dus, vanaf de iPad Air.
  #4  
Oud 24-09-17, 21:52
JeroenT64 JeroenT64 is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 2
Standaard Alles wat niet kan

Bijzonder om te lezen wat allemaal niet kan en ik toch heb ervaren. Misschien omschrijf ik het verkeerd maar de standaard agenda app (die inderdaad nooit bijgewerkt hoeft te worden) gaf nu een foutmelding en moest bijgewerkt worden vanuit de store. De ipad is inderdaad ipad air 2. Verkeerd ingevoerd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS11 en Apps 'freezen' iChase iPhone algemeen 3 21-09-17 15:24
Bijwerken van apps op mijn Ipad redcap iPad Apps 1 22-04-15 11:39
Windows: Foutmelding netwerkverbiniding bijwerken apps Zitha iTunes 0 06-10-13 17:54
Kan geen Apps bijwerken brentjes iPhone Apps 3 28-03-13 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.