Bijwerken van apps op mijn Ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de Appstore krijg ik bericht dat er enkele apps bijgewerkt moeten worden. Er wordt dan weer om een wachtwoord gevraagd. Ik heb verschillende adressen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bijwerken van apps op mijn Ipad
Via de Appstore krijg ik bericht dat er enkele apps bijgewerkt moeten worden.
Er wordt dan weer om een wachtwoord gevraagd. Ik heb verschillende adressen met verschillende wachtwoorden. Er wordt steeds naar een wachtwoord gevraagd van een adres dat ik als veiligheidsadres heb staan. Hoe krijg ik het nou voor elkaar dat er een ander adres wordt gevraagd waar ik het wachtwoord wel van heb? Heb al de app's verwijderd en weer gedownload, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Waarom vraagt het programma bij bijwerken toch steeds om een wachtwoord. ik word er gek van. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is dus geen enkele reden om gek te worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad | Morsyd | iPad Apps | 1 | 17-12-13 17:16 |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 18:41 |
het adresboek bijwerken via de pc naar mijn ipod | gotcha98 | iPad algemeen | 1 | 30-10-11 08:33 |
|
|