Mobiele data wordt automatisch uitgeschakeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, na de update van iOS11 wordt ik eigenlijk gedwongen om mijn WiFi aan te laten staan! Voor de update had ik deze vrijheid wel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele data wordt automatisch uitgeschakeld
Beste, na de update van iOS11 wordt ik eigenlijk gedwongen om mijn Wi-Fi aan te laten staan! Voor de update had ik deze vrijheid wel.
Als ik Wi-Fi uitzet dan gaat even later mijn mobiele data ook uit? Hebben meer mensen hier last van? mvrg Danny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja heb ik ook, vliegtuigmodus aan en uit dan weer goed. Kan er niets over vinden. Vodafone toevallig?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik me vergist heb in het icoontje (menu balk), maar het vreemde is dat ik het in de instellingen ook aan gepast had (Wi-Fi uit en data aan).
We houden m in de gaten. info over het control center± https://nl.hardware.info/nieuws/5351...-niet-echt-uit |
|
||||
|
||||
Ik heb me ook vergist en op een verkeerde post gereageerd... Als nog gedaan..🤗
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzetten melding mobiele data is uitgeschakeld | maurice6006 | iPhone algemeen | 1 | 06-10-14 23:08 |
Pushberichten Terwijl Data is Uitgeschakeld? | OsmanKB | iPhone algemeen | 2 | 28-12-13 19:28 |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
Opnen van berichten : Mobiele data uitgeschakeld | tekstarzz | iPhone algemeen | 6 | 16-09-11 18:33 |
mobiele data? | LeOke | Archief | 1 | 22-11-10 19:12 |
|
|