agenda google opslaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil de google agenda opslaan op de iphone agenda ,en de google agenda verwijderen hoe kan ik dat doen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda google opslaan
ik wil de google agenda opslaan op de iphone agenda ,en de google agenda verwijderen hoe kan ik dat doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
exporteren van google. dan importeren naar icloud.
|
|
|||
|
|||
exporteren lukt me wel alleen hoe moet ik het importeren in icloud ?
|
|
|||
|
|||
Maak desgewenst een nieuwe agenda voor de activiteiten aan.
Kies 'Archief' > 'Importeer'. Selecteer het bestand met de activiteiten en klik op 'Importeer'. Selecteer de agenda waaraan je de activiteiten wilt toevoegen. Je kunt ook een bestand met activiteiten naar Agenda slepen. De activiteiten worden toegevoegd aan de geselecteerde agenda in de agendalijst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner | Tribooo | iPhone Apps | 0 | 03-01-16 10:51 |
routebeschrijving opslaan bij Google Maps | d3debian | iPhone Navigatie | 3 | 28-11-13 16:06 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|