Scherm iPhone6Plus dimt automatisch na paar seconde na update iOS 11 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iOS 11 dimt mijn scherm te pas en te onpas. Dit is zeer irritant. Ik heb automatisch slot op 5 minuten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm iPhone6Plus dimt automatisch na paar seconde na update iOS 11
Na de update naar iOS 11 dimt mijn scherm te pas en te onpas. Dit is zeer irritant. Ik heb automatisch slot op 5 minuten staan maar na een paar seconde dimt mijn scherm al. Als ik bv iets aan het lezen ben wordt mijn scherm bijna zwart. Zit er ergens nog een instelling waar ik het bestaan niet van weet of is dit een bug van iOS 11?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden. iPhone 6 Plus 64Gig iOS 11.0.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat energiebesparing niet aan?
|
|
|||
|
|||
Nee dat staat niet aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid dimt automatisch en op willekeurige momenten | broscy | iPhone algemeen | 6 | 21-10-18 21:01 |
Scherm dimt uit zichzelf heel langzaam | ballegooier | iPhone algemeen | 2 | 15-06-14 23:18 |
Iphone 5 scherm dimt niet | reinoud10 | iPhone algemeen | 1 | 28-12-13 18:45 |
Iphone - blokeert paar seconde | cyberturk | iPhone algemeen | 2 | 27-02-11 15:12 |
Navigon: Scherm dimt tijden navigeren | Wilbie | iPhone Navigatie | 8 | 30-11-10 11:03 |
|
|