iMessage melding bij opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag. Mijn opa heeft een iPhone 6+ Alleen nu krijgt hij net opstarten een melding met dat iMessage en FaceTime hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage melding bij opstarten
Hallo,
Ik heb een vraag. Mijn opa heeft een iPhone 6+ Alleen nu krijgt hij net opstarten een melding met dat iMessage en FaceTime hem geld gaan kosten alleen mijn opa heeft zowel iMessage als FaceTime uitstaan omdat hij prepaid heeft. Wat kan ik hier tegen doen voor hem?? Of is dit iets wat zo blijft?? Groetjes Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij het activeren van FaceTime en iMessage wordt er éénmalig een SMS gestuurd naar een Brits nummer. En dat gaat inderdaad (éénmalig) "geld kosten". Bij sommige providers is dat zelfs gratis.
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik,
Maar mijn vraag is hoe komt mijn opa af van die melding hij vind het nogal irritant |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, die waarschuwing kan men niet uitzetten. |
|
|||
|
|||
Na herstart blijft hij ook komen.
Zelfs de telefoon alle inhoud gewist en terug gezet via iTunes maar dat mocht ook niet helpen. Ben zelfs nog bij de provider geweest en die zeggen dat ze niks kunnen doen omdat het geen melding van hun is. Maar off-topic hoezo hartinfarct dat is iets om niet mee te spotten. Back ontopic Denk dat ik ook nog langs een iCentre ga kijken wat hun kunnen dacht zet het eerst hier neer |
|
|||
|
|||
OK! Ik zie die melding alleen na een update en/of herstel. En bij mij staan FaceTime en iMessage zelfs ingeschakeld. Dan moet jouw opa die iPhone maar niet te veel herstarten tot iCentre een oplossing heeft. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding bij opstarten ipad , blijft dan hangen | suzuki2002 | iPad algemeen | 4 | 04-01-16 08:16 |
fout melding bij opstarten iphone met iOS 8 beta zonder udid | Davido | iPhone algemeen | 15 | 09-06-14 18:29 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten | Ivo9 | Archief | 4 | 11-05-08 18:25 |
|
|