iPhone X - Mail melding verdwijnt te snel

iPhone X - Mail melding verdwijnt te snel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een irritant probleem op de X. Als ik een nieuwe mail binnen krijg en ik pak de iPhone op dan verdwijnt de ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 8 November 2017, 19:57
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard iPhone X - Mail melding verdwijnt te snel

Goedenavond,

Ik heb een irritant probleem op de X. Als ik een nieuwe mail binnen krijg en ik pak de iPhone op dan verdwijnt de melding zodra de iPhone ontgrendeld via Face ID. Ik kan de melding dan wel meteen weer zien als ik omhoog swipe naar het notification center, maar het is best irritant dat ik niet gewoon kan zien van wie ik een mail heb gehad.

Iemand anders deze issue? Ik heb het echt alleen bij mail. Andere notificaties blijven gewoon staan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 8 December 2017, 14:26
» iPhone X 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» OS X

Standaard

Beste Langhert,

Je hebt probleem vast al zelf opgelost... Zo niet, ik had exact zelfde probleem maar net opgelost via apple support. Zie link: https://support.apple.com/nl-nl/HT201925
Reageren

Labels
iphonex

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-Mail verdwijnt na verplaatsen. klaasmol iPad algemeen 0 17 March 2017 20:22
mail verdwijnt na upgrade ios 9.3 inavanderklooster iPad algemeen 21 28 March 2016 18:37
E-mail verdwijnt herman de vos iPad algemeen 14 29 July 2015 09:46
Mail verdwijnt na lezen uit inbox Guest-201505121748 iPad algemeen 4 30 December 2013 20:58
sms melding verdwijnt niet. ibommel iPhone algemeen 1 17 October 2010 07:26

Regels voor berichten