macbook systeemopslag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb een macbook air van 128gb en onlangs kreeg ik een melding dat de opslag vol was maar vond dit nogal vreemd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
macbook systeemopslag
Hoi iedereen,
Ik heb een macbook air van 128gb en onlangs kreeg ik een melding dat de opslag vol was maar vond dit nogal vreemd omdat er niet veel opstaat. Nu ben ik gaan kijken wat er zoveel in beslag neemt en het staat onder systeem. Maar liefst 85 gb wordt hieronder gezet. Nu is mijn vraag of dat ik daar iets aan kan doen? Hoe kan ik bv dingen daaronder verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou beter eerst eens antwoorden op je vorige vraag, dan zal er misschien wel iemand willen helpen...
https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/180873-iphone-laadt-slecht-de-macbook.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat niet helpt kan je proberen OmniDiskSweeper als admin te draaien |
|
|||
|
|||
|
Labels |
mac, mac os x, macbook, macbook air, opslag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent | demonski | Desktop-applicaties | 3 | 23-09-17 20:53 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
|
|