De batterij gaat snel leeg en slechte verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ongeveer een jaar geleden werkte de dock connector en de batterij opeens een stuk minder goed waarna ik beide heb laten vervangen. Na het vervangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De batterij gaat snel leeg en slechte verbinding
ongeveer een jaar geleden werkte de dock connector en de batterij opeens een stuk minder goed waarna ik beide heb laten vervangen. Na het vervangen van de batterij ging deze echter nog steeds niet langer mee en kreeg ik ook problemen met bellen. In principe heb ik wel altijd verbinding met KPN maar zodra ik wil bellen mislukt het gesprek vaak. Ook komen er wel eens opeens gekke geluiden na enkele minuten en als ik dan terug bel is dat weer weg. Natuurlijk ben ik terug gegaan naar de winkel en toen is er weer een nieuwe batterij in gezet alleen ze wisten niet wat ze aan het belprobleem konden doen. Ook heb ik mijn verbinding laten conteroleren door de provider en de instellingen hersteld maar dit probleem bleef.
Mijn verwachting is dan ook dat alle energie opgaat met het verbinden dus dat heb probleem de batterij zelf niet is. Weet iemand hoe ik dit kan conteroleren en wat er eventueel vervangen kan worden om het te verhelpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Officiële batterij en connector bij een gecertificeerd bedrijf laten vervangen? Anders hebben ze misschien bij het vervangen iets vernaggeld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij gaat extreem snel leeg | Everlasting010 | iPhone algemeen | 1 | 29-06-16 21:27 |
Batterij van mijn iPhone 5 gaat super snel leeg. | TuffWonda | iPhone algemeen | 2 | 30-05-13 22:39 |
Batterij gaat laatste tijd snel leeg | ikanos | iPhone algemeen | 3 | 23-03-13 19:20 |
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg | jwkempeneers | iPhone algemeen | 65 | 16-01-12 16:10 |
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] | karamanci | Jailbreak | 36 | 18-06-10 00:26 |
|
|