Iphone SE ontgrendelen zonder homeknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een IPhone SE. Sinds een tijdje is mijn scherm gebarsten maar dat leverde tot nu geen probleem, alles werkte normaal. Nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone SE ontgrendelen zonder homeknop
Hallo,
ik heb een IPhone SE. Sinds een tijdje is mijn scherm gebarsten maar dat leverde tot nu geen probleem, alles werkte normaal. Nu is echter de homeknop losgekomen en eraf gevallen. Het probleem is dat mijn IPhone vergrendeld is. Heeft iemand een idee hoe ik die kan ontgrendelen zonder de homeknop te moeten gebruiken? Alvast bedankt voor eventuele nuttige tips! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen homeknop, iphone se, ontgrendelen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik Skype gesprek opnemen zonder ontgrendelen ??? | Lillypat | iPad Apps | 9 | 23-04-14 19:58 |
iPhone zonder scherm ontgrendelen | joepiee20 | iPhone algemeen | 6 | 22-02-12 17:00 |
iPhone 3GS: Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen | lottume | Unlock | 0 | 15-01-11 21:03 |
|
|