Verschil in opslag volgens iPhone ruimte en Windows, Whatsapp reservekopie werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, Als ik op mijn iPhone X met iOs 11.4 kijk naar de beschikbare hoeveelheid opslag ruimte, geeft deze aan dat er 28,6 GB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil in opslag volgens iPhone ruimte en Windows, Whatsapp reservekopie werkt niet
Goede middag,
Als ik op mijn iPhone X met iOs 11.4 kijk naar de beschikbare hoeveelheid opslag ruimte, geeft deze aan dat er 28,6 GB van 64 Gb is gebruikt. Als ik echter mijn telefoon aan mijn PC (Windows 10) hang, geeft hij aan dat er maar 6.28 van 59.6 Gb beschikbaar is. Nu zou dit geen probleem op hoeven leveren, ware het niet dat mijn WhatsApp geen reserverkopie meer kon maken doordat hij aangaf dat er te weinig ruimte op mijn toestel beschikbaar was (heb inmiddels FaceBook verwijderd en toen deed de reservekopie het weer). Wat is nu de waarheid en hoe voorkom ik dat WhatsApp geen reservekopie meer kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, opslag, reservekopie, whatsapp, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: optimaliseer opslag werkt niet | annevanhal | Muziek, foto & video | 0 | 19-09-16 21:59 |
Reservekopie terugzetten iPhone foutmelding te weinig ruimte? | beach | iPhone algemeen | 4 | 04-12-13 15:16 |
Opslag ruimte terug krijgen van iOS update | MiDe74 | iPhone algemeen | 14 | 30-09-13 22:50 |
Iphone reservekopie werkt niet: onvoldoende ruimte | eazy4me | iPhone algemeen | 1 | 05-10-12 12:40 |
Windows: Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel | raweimer | iTunes | 8 | 07-05-08 21:26 |
|
|