Mijn Iphone vind geen zijn netwerk niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone 6 plus vindt nu geruime tijd al geen netwerk meer. Nieuwe simkaart gekregen, hetzelfde probleem. Nieuwe simkaart in een andere Iphone gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone vind geen zijn netwerk niet meer
Hallo,
Mijn Iphone 6 plus vindt nu geruime tijd al geen netwerk meer. Nieuwe simkaart gekregen, hetzelfde probleem. Nieuwe simkaart in een andere Iphone gedaan geen problemen ermee. Nu heb ik gewacht op de update en vandaag weer geprobeerd maar na 1,5uur weer het zelfde probleem. Provider zegt dat het aan de telefoon ligt en Apple zegt dat het aan de provider ligt.. Iemand tips? Thanks alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de volgende dingen al geprobeerd?
Reset netwerk instellingen Harde reset Herstellen via iTunes zonder de backup terug te zetten |
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik al geprobeerd.
Niks heeft gewerkt. Terug gezet naar fabrieksinstellingen etc |
|
||||
|
||||
Ook al een sim van iemand anders, ander netwerk, geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Sim swap ook al gedaan. Mijn sim doet het dan wel. Sim van de andere doet het doet. Ik heb zelf tmobile. Andere had vodafone.
|
|
||||
|
||||
Klinkt niet als een hardware probleem.
Je had de restore via iTunes ook al gedaan? |
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook al gedaan. Heeft niet gewerkt.
|
|
||||
|
||||
Heb je deze stappen ook aan de provider gemeld? Dat er een sim van een andere provider wel werkt en ook wanneer je de telefoon restore hun sim niet werkt?
|
|
||||
|
||||
iphone 6 is toch wel de minder als het gaat om telefoon ontvangst zijn er heel wat geweest met een slechte of losgeraakte chip die de mobiele verbinding verzorgt
Ook diversen iphone 6 hier gehad die na een update geen ontvangst meer hadden Erg vaag na er weer een update op te zetten werkte deze weer wel Zou kunnen proberen er een beta firmware op te zetten via 3 u tools |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vind geen Wi-Fi netwerk | Jcdm | iPhone algemeen | 33 | 05-08-14 08:53 |
Mijn iPhone vind geen netwerk | jappiemel | iPhone algemeen | 1 | 17-06-13 18:56 |
mijn ipad 2 vind geen netwerk meer | Sita2306 | iPad algemeen | 14 | 09-05-13 22:18 |
Apple TV3 vind Wi-Fi netwerk niet meer | goofman23 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 04-03-13 10:59 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
|
|