Prijs iPhone 8 plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik mag mijn telefoon abonnement weer verlengen. Ben ben ik er al over uit dat ik NIET het nieuwste toestel ga nemen omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prijs iPhone 8 plus
Hallo allemaal,
Ik mag mijn telefoon abonnement weer verlengen. Ben ben ik er al over uit dat ik NIET het nieuwste toestel ga nemen omdat er vast weer problemen komen wat betreft leveringen... dus daar ga ik niet meer aan beginnen. Ik wil graag de iPhone 8 plus... Zal de prijs van deze iPhone morgen of van de week dalen? En ja hoeveel ongeveer? Ik wil oog niet nu mijn abonnement verlengen en erachter komen dat het waarschijnlijk eind deze week mij veel geld gaat schelen... Wie weet uit ervaring mij hier meer over te vertellen??? Alvast bedankt!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onvoorspelbaar wat de aanbieders met de prijzen van de 8 serie gaan doen.
Kan zo maar zijn dat men de prijskaartjes van de nieuwe series te hoog vindt in de abo's en daardoor de 8 serie niet daalt. Maar je hebt toch nog een paar maanden de tijd dus ik zou zeggen "wacht af." |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat toestel zou maar max 250€ meer mogen kosten. Er zijn al redelijk wat toestellen die nu 399€ kosten en stukken beter zijn dan die iPhone plus. Alleen al dat scherm al en Apple doet het opnieuw met die nieuwe ietsje goedkopere iPhone, 849€ vragen voor een lcd scherm, stekezot. Voor zo ne prijs moet dat ook oled zijn. Maar goed: het is uw geld en er zijn mensen die tevreden zijn en het zich niet aantrekken dat ze teveel betalen voor wat het maar is. |
|
|||
|
|||
Je hebt geluk de prijzen zjn met 120,00 gedaald voor de 8 en 7 serie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijs iPhone in de VS | AlaertsS | Koopinformatie USA | 2 | 17-09-14 20:56 |
Prijs iPhone 5 | hordijk86 | iPhone algemeen | 5 | 02-10-12 15:11 |
Prijs iPhone 4s | spiegelaereh | iPhone algemeen | 52 | 15-10-11 11:41 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
iPhone UK, Prijs? | Flexa | Koopinformatie Rest Europa | 31 | 15-03-08 15:34 |
|
|