Na update naar IOS 12 wekt opladen in de auto niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn auto een lightningkabel aangesloten op een USB lader die dan weer in de sigarettenaanstekker zit. Via een adapter kan ik zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update naar IOS 12 wekt opladen in de auto niet meer
Ik heb in mijn auto een lightningkabel aangesloten op een USB lader die dan weer in de sigarettenaanstekker zit. Via een adapter kan ik zo ook de aufio weer via mijn autoradio afspelen. Werkte voortreffelijk.
Maar nu na de update naar IOS 12 werkt de audio nog wel maar het opladen niet meer. Is dit een bug of is er wat anders aan de hand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na ios 12 update op 2 ipads en 2 iphone7 werkten 3 lightning cables niet meer .
2 originele en 1 van de action. Ook 2 adapters voldeden niet meer met de goede kabel Na een harde reset en of toestel uit en aanzetten werden de adaters geaccepteerd en 2 originele lightning kabels. Enkele niet originele 2m kabels werken ook niet . Dus er is iets veranderd in de firmware of de lightning kabels voldoen niet aan apple certificaat. |
Labels |
ios 12, lightning adapter, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan IOS-update de reden zijn dat auto-oplader niet meer werkt? | STEF2 | iPhone algemeen | 1 | 01-08-18 15:10 |
Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? | CBandad | iPhone algemeen | 0 | 21-11-10 21:01 |
Opladen in de Auto gaat niet goed. | Dared | iPhone algemeen | 10 | 27-06-10 00:08 |
HELP!! Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? | cartel44 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-09 12:03 |
Auto spelling uitzetten na update naar 2.0 | sjeemsje | iPhone algemeen | 16 | 24-07-08 00:20 |
|
|