XR kopen in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben komende week in San Francisco, en wil daar een iPhone XR kopen. Veel goedkoper! Maar: Apple verkoopt er (nog) geen unlocked XR’s. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XR kopen in buitenland
Ik ben komende week in San Francisco, en wil daar een iPhone XR kopen. Veel goedkoper!
Maar: Apple verkoopt er (nog) geen unlocked XR’s. Wat je wél kan doen, is een AT&T, T-Mobile, etc-variant kopen, en onmiddellijk de volle prijs betalen. Apple’s website zegt dan dit: ‘Unlocked’, staat er. Wat wil dit volgens jullie zeggen? Dat je er gewoon een Europese sim in kunt proppen, en dat alles dan werkt zoals het hoort? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt een Europese sim installeren, maar het zou kunnen dat de Amerikaanse toestellen andere antennes hebben dan de Europese en dus beter zullen werken in Amerika. Of dat bij de XR ook het geval is weet ik niet zeker.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in buitenland kopen | Erolvdv0203 | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 07-01-14 09:33 |
iPhone 5S in het buitenland kopen | JensApple | Koopinformatie België | 19 | 16-09-13 21:11 |
Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen? | Psyence | iPhone algemeen | 2 | 21-01-13 11:51 |
Ipad kopen in het buitenland! | appleKing | iPad algemeen | 3 | 29-03-12 15:20 |
Ipad 3g, kopen in buitenland, hoe dan? | Ichneumon | iPad algemeen | 3 | 25-06-10 23:30 |
|
|