//

Ervaringen iFixit batterijen

Ervaringen iFixit batterijen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Precies; een nieuwe accu laten plaatsen door de dealer in mijn auto zal me minimaal 150,- (ruwe schatting) kosten en dan heb ik mogelijk een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-12-18, 09:35
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Precies; een nieuwe accu laten plaatsen door de dealer in mijn auto zal me minimaal 150,- (ruwe schatting) kosten en dan heb ik mogelijk een VAG accu die uit de Varta fabriek komt (mag ik hopen dat het ongeveer die kwaliteit is tenminste)
Een universele garage zal een Varta of Bosch accu kunnen leveren (afhankelijk van welke leverancier zij hanteren) voor een paar tientjes minder. Loopt risico op conflict met dealer in toekomst voor garantie afhandeling...
Ik heb zelf via een accu webwinkel een japanse A kwaliteit accu gekocht voor minder dan 100,- incl verzending. Zelf in de auto gezet en klaar. Verspeelt hiermee evt garantie op je auto (mijn auto heeft al geen garantie meer)

Het is eigenlijk vergelijkbaar met Apple, doe je het zelf dan ben goedkoopst uit maar geen garantie op installatie fouten, ga je naar een hersteller dan heeft die hopelijk goede kwaliteit batterijen uitgezocht en ga je naar Apple betaal je de hoofdprijs in ruil voor service en behoud van evt garantie. Het enige grote verschil is dat ik bij de dealer ook los een OEM accu zou kunnen bestellen als onderdeel en die zelf plaatsen. Maar bij Apple kan dat dus NIET.

@Ikfixem; heel erg bedankt voor je aanbod, maar helaas voor mij te laat. Ik heb via Ali een batterij besteld die is al onderweg. Jouw webwinkel is gelukkig gemakkelijk te googlen Ik zag dat jij A+ kwaliteit aanbied voor 2 tientjes. Dat had ik best aangedurfd, maar nogmaals ben ik nu al voorzien. Ik onthoud je webwinkel wel voor in de toekomst

Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-12-18 om 21:10.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-12-18, 10:13
ikfixem ikfixem is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 24
Standaard

Jep. In het geval dat je iphone garantie is verlopen is het eigenlijk een no brainer. Dan is een apple repair niet eens een optie voor mij.

Geen probleem ik hoop dat je een goede batterij ontvangt en niet snel weer eentje hoeft aan te schaffen.
  #23  
Oud 16-12-18, 18:25
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

om te zien wie de batterij uit je iphone produceerd kun je daar 3 u tools voor gebruiken
En allen zijn gemaakt in je raad het al ....China

en bij veel autos kun je niet meer zomaar een andere accu inzetten .... deze moet aangemeld worden anders gaat de computer over de floss
Begint ook beetje op Apple verhaal te lijken met auto s
Reageren

Labels
batterij, ifixit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opladen iphone met AA-batterijen guusjeeee iPhone accessoires en onderdelen 7 21-07-12 19:29
App celeste en batterijen iMafia75 Jailbreak apps en thema's 6 19-04-11 23:01
Oplader op batterijen? discoverrr iPhone accessoires en onderdelen 0 21-02-11 15:47
Iphone 1.0 opladen d.m.v. 2x AA batterijen?? (ervaringen?) Klubbhead iPhone accessoires en onderdelen 4 31-07-08 20:04
iPhone batterijen leander78 iPhone accessoires en onderdelen 0 31-07-08 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.