Agenda meldingen komen niet door. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 8 plus en mijn man een iPhone SE. Nu heb ik onze agenda's gedeeld. Maar als ik iets invoer in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda meldingen komen niet door.
Ik heb een iPhone 8 plus en mijn man een iPhone SE. Nu heb ik onze agenda's gedeeld. Maar als ik iets invoer in mijn agenda met bijv. een melding van een uur ervoor dan komt dat item wel in de agenda van mijn man maar hij krijgt geen melding, net als ik, een uur van te voren. Als ik dan kijk bij het item in zijn agenda staat daarbij: geen melding. Terwijl ik in mijn telefoon ingevoerd heb: melding een uur van te voren. Hoe kan ik dit nu zo krijgen dat er op beide telefoons de melding wel komt? Volgens mij was dit ook altijd zo, maar al een tijdje niet meer.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda meldingen in het engels | Dutch Moose | iPad algemeen | 0 | 31-10-14 20:29 |
Agenda meldingen komen niet goed door | mooms | iPhone algemeen | 0 | 29-01-13 21:24 |
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! | Terrarabo | iTunes | 2 | 21-11-10 19:08 |
Repeating agenda items komen niet correct in Exchange | ASS-Ware | iTunes | 1 | 18-08-09 12:28 |
|
|