//

Agenda meldingen komen niet door.

Agenda meldingen komen niet door. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 8 plus en mijn man een iPhone SE. Nu heb ik onze agenda's gedeeld. Maar als ik iets invoer in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-12-18, 14:19
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard Agenda meldingen komen niet door.

Ik heb een iPhone 8 plus en mijn man een iPhone SE. Nu heb ik onze agenda's gedeeld. Maar als ik iets invoer in mijn agenda met bijv. een melding van een uur ervoor dan komt dat item wel in de agenda van mijn man maar hij krijgt geen melding, net als ik, een uur van te voren. Als ik dan kijk bij het item in zijn agenda staat daarbij: geen melding. Terwijl ik in mijn telefoon ingevoerd heb: melding een uur van te voren. Hoe kan ik dit nu zo krijgen dat er op beide telefoons de melding wel komt? Volgens mij was dit ook altijd zo, maar al een tijdje niet meer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda meldingen in het engels Dutch Moose iPad algemeen 0 31-10-14 19:29
Agenda meldingen komen niet goed door mooms iPhone algemeen 0 29-01-13 20:24
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! Terrarabo iTunes 2 21-11-10 18:08
Repeating agenda items komen niet correct in Exchange ASS-Ware iTunes 1 18-08-09 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.