//

Aangekochte SMS geluiden werken niet op XS Max

Aangekochte SMS geluiden werken niet op XS Max discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik overgeschakeld ben op een XS Max doen mijn aangekochte SMS tones het niet meer. Bij een binnenkomend bericht krijg ik enkel het standaard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-19, 09:45
hgillijns hgillijns is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard Aangekochte SMS geluiden werken niet op XS Max

Sinds ik overgeschakeld ben op een XS Max doen mijn aangekochte SMS tones het niet meer. Bij een binnenkomend bericht krijg ik enkel het standaard geluid te horen, ook al staat de aangekochte meldingstoon aangevinkt in Instellingen > Horen en voelen > Sms-toon. Een eerder aangekochte meldingstoon werkt niet, maar een nieuwe meldingstoon die ik met deze iPhone heb aangeschaft, werkt ook niet.

Er verschijnt ook steeds "Download alle aangeschafte tonen" onder "Store". Als ik daarop tik, gaat hij zoeken naar aangeschafte tonen. Deze melding verdwijnt dan, maar de aangeschafte toon werkt nog steeds niet. De melding "Download alle aangeschafte tonen" keert bovendien steeds weer terug.

Aangekochte beltonen werken dan weer wél. iPhone herstarten of harde reset uitvoeren, helpt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Aangekochte muziek wordt niet meer afgespeeld Runaque Muziek, foto & video 1 14-06-12 16:17
meldings geluiden werken niet meer fabrikaat iPhone algemeen 0 09-07-11 00:47
Zet aangekochte app's niet over Kurtje Archief 2 31-08-09 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.