Agenda synct enkel eenzijdig tussen iphone vrouw en mij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik heb mijn best gedaan om te kijken naar andere topics, maar ik zag daar geen gelijksoortig probleem. Mijn vrouw en ik hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda synct enkel eenzijdig tussen iphone vrouw en mij
Hi all,
Ik heb mijn best gedaan om te kijken naar andere topics, maar ik zag daar geen gelijksoortig probleem. Mijn vrouw en ik hebben beiden een iphone. Zij gebruikt Easy Calender en ik gebruik Fantastical. Het is altijd goed gegaan, maar na het instellen van mijn nieuwe iPhone (XS) ging het niet meer goed. Nieuwe agendapunten die zij in haar tel zet, komen bij mij binnen. Maar andersom komen de agendapunten die ik plaats niet in haar telefoon terecht. Dat geldt ook voor beide basis-agenda-apps van Apple. Dus het lijkt daar niets mee te maken hebben. Wie kan mij aub helpen? Ik wordt gek van het feit dat het niet synchroniseert. Alvast enorm bedankt. Ook namens mijn vrouw ;-) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy calendar: hoe zie ik de items van mijn vrouw haar agenda? | Bietus1 | iCloud | 5 | 09-10-18 21:23 |
Agenda iPad synct niet naar iPhone | Jabo | iCloud | 4 | 27-10-14 18:23 |
Iphone agenda synct niet met Icloud op Windows pc | deenee | iCloud | 8 | 28-06-13 14:53 |
Agenda synct niet | r.houkes | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 20:30 |
|
|