iPhone Wifi melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds kort overgestapt van KPN naar Vodafone en nu staat er soms tussen vodafone NL en het Wi-Fi logo de tekst wi-fi. Soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Wi-Fi melding
Ik ben sinds kort overgestapt van KPN naar Vodafone en nu staat er soms tussen vodafone NL en het Wi-Fi logo de tekst wi-fi. Soms staat het er weer niet. (zie bijgevoegde foto's)
Toen ik nog bij KPN zat stond het er nooit. Weet iemand wat dit is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Betekent dat niet dat je over Wi-Fi kunt bellen? Mvg
|
|
|||
|
|||
Klopt,
je verblijft dan waarschijnlijk op een locatie waar het signaal van de dichtstbijzijnde GSM mast regelmatig te zwak is om door je telefoon opgepikt te kunnen worden. Dan schakelt je mobieltje over naar voice over Wi-Fi. Voice over Wi-Fi (VoWi-Fi) - Bellen over Wi-Fi netwerken - GSM Helpdesk Was voor mij de reden om in Mei vorig jaar SIMYO vaarwel te zeggen en voor Vodafone te kiezen. |
Labels |
kpn, vodafone, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opeens geen Wi-Fi IPhone 5s melding "Dismissed password incorrect" | vy_k | iPhone algemeen | 6 | 20-07-14 10:41 |
Melding maar geen melding? | bvstrien | iPhone Apps | 4 | 20-09-12 09:09 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
NO sim melding bij iphone 3G | vanrumst | iPhone algemeen | 5 | 04-03-09 15:14 |
|
|