Alternatieven open ssh discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met alternatieven voor open ssh? Hier op dit forum heeft iedereen het over open ssh maar er moeten toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatieven open ssh
Hallo allemaal,
Heeft er iemand ervaring met alternatieven voor open ssh? Hier op dit forum heeft iedereen het over open ssh maar er moeten toch andere manieren zijn? Ik heb trouwens gister mijn iphone 3g 16 gb in het zwart telefonisch besteld bij t-mobile. Gr Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt de bestanden ook benaderen met Total Commander en de T-PoT plugin.
Hierin kun je echter geen rechten enzo veranderen. Maar dit is wel een stuk sneller dan via Wi-Fi aangezien dit via USB gaat. |
|
||||
|
||||
je kan ook met iPhoneBrowser en DiskAid in je iPhone komen (zijn 2 bekenden, is via usb)
|
|||
|
|||
Even wat opgezocht over iphonebrowser ziet er wel makkelijk uit. Voor iphonebrowser hoef je dus alleen te jailbreaken. (je hoeft dus niet eens cydia te installeren)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ja maar je kan daarin geen rechten veranderen en files 0755 rechten mee geven en zo, heb je dus verder weinig aan, ( althans ik zag nergens de optie voor rechten te veranderen zoals bij Win SCP) |
|
|||
|
|||
Is er dan een programma waarmee dat wel kan zonder Wi-Fi.
Er staat op de diskaid website dat je niet eens hoeft te jailbreaken. Kan je met diskaid wel de rechten veranderen? Wacht op mijn eigen iphone Laatst gewijzigd door splatz; 08-08-08 om 09:36. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks Daar kan het dus mee.
Kan je met diskaid ook geen rechten veranderen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik werk zelf met Filezila. kan er alles mee ook de rechten wijzigen.
|
|
|||
|
|||
in de appstore staat Files. De phone wordt een soort FTP-server. Doc en PDF bestanden zijn zeer goed te lezen Zeker in landscape mode.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Open SSH | kevkim9 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 23-05-11 20:08 |
open ssh | zoef de haas | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-07-09 22:12 |
open ssh | theory18 | Unlock [archief] | 7 | 04-03-08 23:29 |
open ssh | pooltje | iPhone algemeen | 4 | 04-03-08 09:59 |
|
|