Kan geen PNG meer gebruiken op mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een Iphone 11. Ik gebruik in verschillende Apps PNG afbeeldingen met een transparante achtergrond. Met mijn vorige Iphone (7) was dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen PNG meer gebruiken op mijn Iphone
Ik heb sinds kort een Iphone 11. Ik gebruik in verschillende Apps PNG afbeeldingen met een transparante achtergrond. Met mijn vorige Iphone (7) was dat geen enkel probleem. Als ik nu een PNG via mail naar me toe stuur en die vervolgens opsla in mijn Foto's blijkt om een of andere reden in alle foto Apps de transparante achtergrond te verdwijnen en komt er een witte achtergrond achter.
Ik heb in mijn Instellingen bij Foto's: "Download en bewaar originelen"aangevinkt als ook "Behoud Originelen". Wat doe ik fout? Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 11, jpg, png |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Ik kan geen foto's meer overzetten van mijn PC naar mijn iPhone | MartienV | Muziek, foto & video | 1 | 11-08-14 01:36 |
mijn apps hebben geen toegang meer tot mijn contacten.... | 2wild4u | iPhone algemeen | 3 | 04-03-14 00:13 |
Mijn iPhone 4S synchroniseert geen agenda en contacten meer met mijn PC | r90 230r | iPhone algemeen | 9 | 12-07-13 23:22 |
Help! Opeens geen Wi-Fi meer op mijn iphone 3! | ipad2 | Wi-Fi | 2 | 04-10-11 19:51 |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
|
|