Scherm 6plus reageert erg slecht, knipperen bovenin. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoooi, Mijn iPhone 6 plus begint slechter te werken helaas. Scherm reageert laatste dagen erg slecht, reset / opnieuw opstarten helpt even. Boven het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm 6plus reageert erg slecht, knipperen bovenin.
Hoooi,
Mijn iPhone 6 plus begint slechter te werken helaas. Scherm reageert laatste dagen erg slecht, reset / opnieuw opstarten helpt even. Boven het scherm gaat er ook af en toe een stukje raar uitzien. Vraag me af of alleen schermreparatie volstaat of dat het softwarematig is. Software is nauwelijks meer goed te herstellen samen met nieuw scherm? Of te kostbaar en wellicht een nieuwe aanschaffen toch ;-( |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is een kwaal bij de 6plus heel internet staat er vol mee
ander scherm erin helpt meestal wel schermen kosten ook niet meer de hoofdprijs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad reageert slecht na vervanging scherm | tjerkpolle | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 12-09-18 15:40 |
Scherm ipad mini 4 reageert slecht tijdens opladen | Kaitlyn | iPad algemeen | 5 | 21-09-16 18:49 |
iPhone 6 scherm reageert slecht. | mikevdl | iPhone algemeen | 3 | 30-09-14 09:44 |
scherm reageert slecht bij dead trigger2 | marccc | iPad Games | 0 | 25-12-13 12:00 |
Contacten scherm blijft knipperen | Roy46 | iPhone algemeen | 9 | 08-03-11 11:11 |
|
|