iPad reageert slecht na vervanging scherm discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb het scherm van een iPad 3 vervangen. Dit is een low budget scherm geweest, zonder home knop en camera bracket. Deze moest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad reageert slecht na vervanging scherm
Hallo, ik heb het scherm van een iPad 3 vervangen.
Dit is een low budget scherm geweest, zonder home knop en camera bracket. Deze moest ik overzetten. Alles werkt, alleen de iPad reageert niet goed op aanraking. Het lijkt dat swipen wel goed gaat, maar met name tappen (of tekst typen) erg wisselend gaat. Het lijkt alsof 1 gedeelte van het scherm minder goed reageerd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost!
Het zat hem er in dat de flatcable niet ver genoeg in de connector zat. Je moet hem echt door duwen tot je de witte lijntjes niet meer ziet!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm ipad mini 4 reageert slecht tijdens opladen | Kaitlyn | iPad algemeen | 5 | 21-09-16 18:49 |
iPhone 6 scherm reageert slecht. | mikevdl | iPhone algemeen | 3 | 30-09-14 09:44 |
Homeknop iPad reageert slecht | Muts | iPad algemeen | 5 | 16-01-14 18:56 |
scherm reageert slecht bij dead trigger2 | marccc | iPad Games | 0 | 25-12-13 12:00 |
[Help] Ipad reageert enorm slecht op vingers | joerieve | iPad algemeen | 2 | 06-04-12 15:24 |
|
|