Iphone 'springt' terug naar andere agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij heeft een iphone se. Hij deelt via icloud zijn agenda met z'n vrouw. In instellingen en in zijn agenda staat icloudagenda ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 'springt' terug naar andere agenda
Een vriend van mij heeft een iphone se. Hij deelt via icloud zijn agenda met z'n vrouw.
In instellingen en in zijn agenda staat icloudagenda als voorkeursagenda. Toch blijkt zijn agenda op de iphone steeds weer op 'eigen agenda' te 'springen' waardoor de afspraak niet in het icloudagenda terecht komt maar alleen op zijn iphone verschijnt. Ik kan hem niet meer helpen want ik begrijp er niets van. Weet iemand waar dit aan kan liggen of heeft ervaring met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, icloud, iphone_se |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes 'springt' terug naar nummer | JurriaanE | iTunes | 3 | 29-09-11 22:37 |
Ipad springt terug naar bureaublad | nelski | iPad algemeen | 4 | 07-04-11 11:50 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
installer springt terug naar springboard | reijnen2006 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-05-08 00:32 |
springt terug naar hoofdmenu | robbiek | Archief | 1 | 12-11-07 21:38 |
|
|