Itunes 'springt' terug naar nummer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Korte vraag: Hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes niet elke keer terugspringt bij het volgende nummer? Hij speelt een bepaald album af; ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes 'springt' terug naar nummer
Korte vraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes niet elke keer terugspringt bij het volgende nummer? Hij speelt een bepaald album af; ik ben dan aan het scrollen en bij elk nummer overgang springt ie terug naar dat album. Heb de zoekfunctie meerdere malen geprobeerd, evenals google maar ik kan het echt niet vinden. (ook in itunes de menus nagelopen maar niets gevonden) Bedankt voor jullie hulp. -Jurriaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een nummer in een album afspeelt, speelt ie meteen het hele album.
Gewoon even een ander nummer kiezen... |
|
|||
|
|||
Maar ik wil wel het album blijven beluisteren, maar niet dat dat itunes terugspringt naar het album wat ik aan het beluisteren ben.
Bijvoorbeeld als ik nummerinfo van andere albums aan het bijwerken ben. Dan is het irritant als ie bij elk nummer terugspringt. Klinkt allemaal wat vaag misschien, hoop dat jullie het begrijpen wat ik bedoel |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dit probleem! Heeft iemand een idee? Is idd erg irritant..
Bedankt alvast! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad springt terug naar bureaublad | nelski | iPad algemeen | 4 | 07-04-11 11:50 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
installer springt terug naar springboard | reijnen2006 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-05-08 00:32 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
springt terug naar hoofdmenu | robbiek | Archief | 1 | 12-11-07 21:38 |
|
|