[Oplossing] Foutmelding onvoldoende geheugen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik kwam het volgende probleem tegen bij synchroniseren van een app groter dan 1GB (lees: Navigon). " De iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Oplossing] Foutmelding onvoldoende geheugen
Hallo iedereen
Ik kwam het volgende probleem tegen bij synchroniseren van een app groter dan 1GB (lees: Navigon). "De iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, omdat er onvoldoende ruimte beschikbaar is voor alle onderdelen uit de iTunes bibliotheek." Het bestand was 1,62GB groot, en had ruim 2,5GB vrij op mijn iPhone. Naar Apple support gesurfd, alle aangeboden opties uitgeprobeerd, geen oplossing. De oplossing is dat je minstens het dubbele van de grootte van de app vrij moet hebben op je iPhone, omdat iTunes eerst alles gaat cachen, dan de app installeren, en dan de geschreven cache weer leegmaken. In mijn geval had ik dus minstens 3,24GB nodig. Ik heb wat apps afgevinkt en kon nadien perfect synchroniseren. Ik hoop dat dit voor meerderen onder ons een oplossing biedt. Groetjes rabbe_2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb nu hetzelfde probleem. Heb alles eraf gehaald en alleen navigon er op gezet. Als ik daarna wil updaten krijg ik nog steeds die melding. En er is nog ruim voldoende geheugen vrij zijn. Wat nu....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ruim 6 gb. zou toch voldoende moeten zijn
|
|
||||
|
||||
Ehm. Ja. Dat is ruim meer dan het dubbele van de grootte van de App.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Onvoldoende toegangsbevoegdheden ?? | timm6545 | iTunes | 26 | 16-05-14 18:52 |
(Mogelijke) oplossing update foutmelding | Remco. | iPhone algemeen | 4 | 10-03-11 00:39 |
onvoldoende toegangsbevoegdheden voor sync? | roepie | iTunes | 0 | 10-02-11 20:13 |
Oplossing Foutmelding (6) bij installatie Firmware 2.1 | RJha | iPhone algemeen | 1 | 22-09-08 21:49 |
|
|