Oplossing Foutmelding (6) bij installatie Firmware 2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien weet iedereen de oplossing al maar ik ben er een weekend zoet mee geweest . Ik wilde mijn gloednieuwe Iphone 3G updaten en steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplossing Foutmelding (6) bij installatie Firmware 2.1
Misschien weet iedereen de oplossing al maar ik ben er een weekend zoet mee geweest. Ik wilde mijn gloednieuwe Iphone 3G updaten en steeds kreeg ik foutmelding 6 en de Iphone liep compleet vast. De enige manier om m hieruit te krijgen was via Itunes 7.7 te downgraden naar 2.0.2.
De oplossing voor mij was uiteindelijk inloggen onder een ander mac account en een andere Itunes account en Firmware 2.1 werd opnieuw gedownload en succesvol geinstalleerd. Ik las op een site dat de oorzaak kon zijn dat ik voor de eerste installatie een Ipod usb heb gebruikt? Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst en bedankt voor de info.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Oplossing] Foutmelding onvoldoende geheugen | Guest-20180409093718 | iTunes | 4 | 30-09-11 18:02 |
(Mogelijke) oplossing update foutmelding | Remco. | iPhone algemeen | 4 | 10-03-11 00:39 |
Probleem na installatie nieuwe firmware 4 | henk47 | iPhone algemeen | 0 | 26-07-10 02:12 |
Windows: Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) | TruthSolution | iTunes | 2 | 18-09-08 20:11 |
|
|