//

Muziek en apps worden steeds opnieuw gesynchroniseerd met iTunes

Muziek en apps worden steeds opnieuw gesynchroniseerd met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorig jaar mijn iPhone teruggezet naar de fabrieksinstellingen, omdat de muziek die er op stond niet goed meer werd afgespeeld. De nummers haperde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-20, 12:22
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Muziek en apps worden steeds opnieuw gesynchroniseerd met iTunes

Ik heb vorig jaar mijn iPhone teruggezet naar de fabrieksinstellingen, omdat de muziek die er op stond niet goed meer werd afgespeeld. De nummers haperde een aantal seconden en daarna werd er weer een stuk versneld afgespeeld. Dit steeds achter elkaar.

Sinds de nieuwe installatie (via iCloud reservekopie gedaan) merk ik dat bij het synchroniseren met iTunes (om nieuwe muziek op de iPhone te zetten, maar deze muziek is niet via iTunes gekocht) ongeveer 120 tracks steeds opnieuw worden gekopieerd naar de iPhone, terwijl deze nummers al op de iPhone staan. Hetzelfde geldt voor 13 apps: deze staan ook al op de iPhone (zowel de apps op de iPhone als in iTunes zijn up-to-date), maar worden toch bij elke synchronisatie opnieuw gekopieerd. "Even" de iPhone synchroniseren met iTunes duurt hierdoor zo'n 15 minuten.

Voorheen werden alleen nieuwe tracks en nieuwere versies van apps gekopieerd naar de iPhone. Weet iemand waarom het synchroniseren nu ineens anders verloopt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad moet steeds opnieuw geactiveerd worden kimvb iPhone algemeen 1 03-03-17 02:34
Op mijn iPad worden muziek, films en boeken niet meer gesynchroniseerd driessenm iPad algemeen 3 10-02-15 12:37
Mac OS X: Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes RobinDeleener iTunes 3 11-12-12 12:54
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd Slompies iPhone Apps 0 15-08-10 11:54
Windows: iTunes configureert steeds opnieuw Jeroenz iTunes 0 11-02-10 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.